網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月8日 星期三

最搶新人  CLC街頭衝線 [FACE - 411 - 外地娛樂] MF,



由 5位 17歲至 20歲少女組成的 CLC,雖然形象清純可愛,但所屬公司 CUBE澄清她們將主打靈魂舞曲,希望以實力贏取歌迷心。

韓飯台

最搶新人  CLC街頭衝線

韓國每年都有大批女團上市,要在云云女團中跑出,要有實力,更要有後台。

踏入 2015年, K-pop界最先彈起就有 4Minute所屬公司 CUBE重點力捧的 5人女子組合 CLC。由 5位 17歲至 20歲少女組成的 CLC,唔只賣青春賣清純,而且甚有音樂才華,出道前不時打游擊走上街頭表演,上音樂節目 show quali亦淡定冇怯場。韓媒睇好 CLC將會好似師姐 4Minute一樣好快衝上一線。

1.究竟 CLC係點樣組成?

上年 CLC 5個少女仍是練習生時,已被公司安排在師兄 BTOB的歌曲〈 Beep Beep〉 MV中伴舞,畀足機會她們曝光。

走 soul路線的 CLC,隊名其實是「 Crystal Clear」的縮寫,意思是指 5個成員都好像水晶一樣閃耀發光。 CLC的形式,首先是泰籍成員 Sorn參加 tvN歌唱比賽節目《 K-pop擸星行動》成優勝者,繼而簽約 CUBE,之後再聯同其餘 4位韓籍成員一齊做練習生。 CLC跟大部份女團的分別,在於佢哋冇刻意賣長腿扭籮賣性感,反而更着重發揮各成員音樂才華。 5位少女出道前已不時走到弘大街頭表演,又與多名前輩合作,所以各成員到正式出道表演時全冇怯場。

2. CLC啱啱出道,成績如何?

CLC已於 3月 19日發行首張迷你專輯《初戀》正式出道,而於同日 CLC更在 Mnet頻道的皇牌音樂節目《 M!Countdown》作處女舞台演出,而 CLC現正走訪各電視台音樂節目谷行新歌〈初戀〉,務求在年尾爭奪新人獎;亦因 CLC 5個少女年輕可愛,所以大受廣告商歡迎,剛剛出道已有兩個廣告合約在手,成搶手貨。

CLC除主打唱歌外,亦因 5人青春可人,一出道即被校服品牌 Smart Uniform睇中做生招牌。

CLC已於 3月 19日推出首張迷你專輯《初戀》正式出道,同日更走上《 M!Countdown》節目處女演出。

出道前, CLC 5個少女已走到弘大街頭演出吸 fans, 5個隊員唔只唱得,仲識玩埋樂器,有料到㗎!

3. CLC 5個成員中,邊個最先跑出?

CUBE娛樂首次推出跨國籍女團,隊中的泰籍成員 Sorn自然成為焦點。今年 19歲的 Sorn 3年前參加歌唱比賽奪冠入行,歌唱實力當然有番咁上下,加上 Sorn樣貌清純可愛極有觀眾緣,最重要是 Sorn除講得一口流利泰文及韓文外,就連英文及中文都識講,所以對 CLC日後在海外發展相當有利,順理成章成為 CUBE最先力捧對象。

CLC的泰籍成員 Sorn三年前參加歌唱比賽入行,當年已經好唱得。

3年時間, Sorn已在形象上減去不少「泰味」,家陣係 CLC 5成員中最受力捧㗎!

鍾意就快D Share啦!