網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月8日 星期三

男神對決 崔始源余文樂特警暗戰 [FACE - 411] 崔始源,余文樂,MF,



余文樂飾演香港特警,其中一幕要落場追捕黑幫,不過就遇上韓國特警崔始源同核武專家池珍熙要求幫手,不過話晒自己地頭發生嘅事,最後梗係 say no#特警#鬥智

貼圖區

男神對決 崔始源余文樂特警暗戰

12年的《寒戰》爆出,兩位新導演梁樂民、陸劍青今年再齊集粒粒星拍新片。《赤道》有張家輝、余文樂、崔始源、池珍熙、張震等中港台韓巨星陣容,個個打得又演得!

講明動作片,槍林彈雨場面唔少得,飾演特警嘅余文樂仲會同崔始源同場較量,兩位男神查案而對決,係戲中必睇高潮位!另外戲中亦有唔少搞笑場面,好似崔始源同池珍熙到錫克廟一幕,因規定進場人士必須包頭同赤腳,崔始源同池珍熙聽完都顯得一頭霧水,雞手鴨腳之下,最後都係攞條布包住個頭就算!

余文樂同黑幫成員發生槍戰,雖然成功槍擊黑幫大佬嘅細佬,不過就成為另一黑幫大佬「赤道」嘅追殺目標。#槍戰#余文樂

余文樂面對幕幕槍林彈雨嘅動作場面,拍攝前仲特意請教動作導演錢嘉樂(右),好勤力㗎!

根據錫克廟廟規,所有人都要包頭兼赤腳入場,就算崔始源同池珍熙都冇特權!有得睇男神官仔骨骨着住西裝,又包住頭赤腳坐喺地,難得一見呀!#男神包頭#始源#池珍熙

戲中始源同池珍熙成日行孖咇,除鞋動作都好一致喎!

其中一幕,崔始源同池珍熙坐喺大排檔拍攝爭執戲份,拍戲同時仲可以感受埋香港地道風味,一雞兩味,始源寓工作於娛樂。

喬寶寶難得可以同兩位韓國型男同場對戲,仲第一時間野生捕獲男神崔始源,而池珍熙(箭嘴)就喺背後陰陰嘴笑佢哋。#集郵#喬寶寶

《赤道》唔只有型男演員坐陣,仲有同樣來自韓國的演員尹真伊,戲中飾演韓國線人。

張家輝戲中做余文樂上司,張學友就做核武專家,所有動作場面嘅重任都係交畀余文樂

鍾意就快D Share啦!