掃呢頁CODE去手機

2015年4月22日 星期三

魔術師的心聲 甄澤權:呃你都係希望你笑番聲啫! [FACE - 413 - 專訪] 甄澤權,MF,



真人騷

魔術師的心聲 甄澤權:呃你都係希望你笑番聲啫!

是這樣的,訪問新聞人物魔術師甄澤權( Louis)這一天,我和攝影師要從九龍趕到香港連走兩場。

不是說連走兩場有多辛勞,而是在九龍傾完幾粒鐘,再過港島傾多幾粒鐘,疲乏是真的,提不起勁也是必然的……

直到拍照空檔,看到 Louis在咖啡店裡凌空飛起支飲管,再在 0.01秒裡把階磚 3變做煙士,我和攝影師當堂醒哂:「點解嘅?!好犀利呀?!」

「好多人話魔術師係呃人嘅行業,係嘅,我哋呃你都係希望你笑番聲啫、拍下手啫……」

32歲的甄澤權這個星期俾人爆料、起底又抽水,好明顯已經出名已經出到怕,說其他,他思前想後戰戰兢兢很怕再惹事生非,說到這裡倒是堅定得很。

我想話,咖啡室係我約,飲管是咖啡店裡隨手拿的,副啤又係現場問老闆開聲借的,我和攝影師當然唔係媒, Louis背後也沒有人鬼鬼祟祟遞緊杯麵……

那 0.01秒我見到的是魔術師背後的十年苦功,那一下沒有預期的醒神和興奮,我覺得無價,我覺得每個人都需要。







一夜之間似坐過山車

疏忽,係唔係一個魔術師最不應該犯嘅錯?

咁呢個就無得賴……真係疏忽咗。(當然講緊杯麵事件)第一時間有條片流出,我本來最擔心係驚魔術秘密俾人知道,呢個係魔術師最唔想發生嘅事,即刻問下啲朋友點樣處理好,跟住好快過咗兩、三個鐘已經有記者打嚟問,幾個鐘頭之內,已經遠遠超過我本來擔心嘅嘢。

係喎,由一個魔術變咗開始起你底、挖你黑材料?

呢個真係始料不及,點解由睇魔術嘅好奇,轉咗落對我個人關注?但係我最擔心嘅嘢始終冇發生,我本來最怕因為呢件事,個個一窩風出嚟踢爆魔術秘密,好彩……魔術師們都係有職業操守。針對我自己嘅,本來都有諗過逐一反擊、攞晒啲證據出嚟,最終都係算。我講嘢唔叻,費事又講多錯多,與其同人爭論,都係用呢個時間調適自己重要啲。

咁到底有冇整容?

梗係冇……(女助手代答:「嗰張相我哋啱啱搭完長途機,冇化妝又冇執過相梗係爭好遠。」)

魔術界肯定唔係第一日發生呢種事,其他名魔術師遇到呢啲嘢點處理?

我又唔方便去講其他人,但外國、內地肯定有發生過(穿崩),就係要睇你點應對,再練好啲魔術先、捱過咗呢一關先,人生又會去到另一個位置。

事業高潮同最低谷喺幾日之內一齊發生?

點講呢……你知唔知呢個節目收視喺電視台好好(平均 22點啫,𠵱家確係可以叫好好嘅!)?真係好高!上個星期五晚最後一集,成個團隊好開心,兩個月晚晚唔瞓嘅結果終於做得成、終於出咗街……一晚㗎咋,好似坐過山車一樣,星期六條片就上咗網,就係一晚……不停怪自己,點解咁大意?點解嗰啲位會疏忽?

前一日大家仲針對緊吳若希煩音,第二日就掉轉槍頭對你。不過疏忽完仲出名過以前!

呢件事我係好介意,但係朋友咁安慰我,有啲話我冇價值就唔會有咁多人去講,有啲人叫我好好享受呢幾日,可能一世人焦點就係呢幾日,又有人話應該當呢件事係一個踏板……你哋可以咁諗,但我當然希望,有得揀嘅話,呢件事冇發生。

最怕以後冇人睇我

你係悲觀定樂觀嘅人?

老實講,我係一個比較悲觀嘅人,呢件事我會做最壞打算。最壞嘅打算就係,冇人再想睇我做魔術。發生件事以後,我做每一步都諗得比以前多,臨出台之前不斷諗,句說話應該喺咩位講、個企位應該係前啲定後啲,鋪排又好唔好改下呢?完全唔同以前,完全唔識放輕鬆。

有冇影響你最近嘅表演?

上台諗好多,瞓覺又諗好多,最壞就係咁,冇人再睇我表演,我係唔係要轉行呢?但係轉行又做得啲咩呢?我除咗魔術師,從來冇做過其他全職工作。

你得唔得?真係衰咗,你可以從頭做起嗎?

冇得唔得,都要生活,心唔舒服可能會,但係都要食飯㗎。

32歲人,係唔係最低潮今次?

係,以前啱啱畢業(澳洲 University of Wollengong)開始做全職魔術師,冇工開成日會,冇收入係辛苦啲,但我唔覺得係低潮,因為開始做魔術師我就預咗條路難行。但今次唔同,我𠵱家至知,原來我叫咗兩隻腳踏咗落娛樂圈,冇得返轉頭。

呢個世界就係有呢種人,係要玩踢爆,你有咩同呢啲人講?

魔術唔係法術囉!電視畫面

14年世界魔術巡迴之旅

《蘋果日報》圖片

台慶斬半胡杏兒

《蘋果日報》圖片

一定有,睇魔術嘅人當中一定有呢啲人,想知「點解嘅?」……試下享受啦。魔術的確係有爭議性嘅表演,好多人話魔術師係呃人嘅行業,係嘅,我哋呃你都係希望你笑番聲啫、拍下手啫……佢哋唔鍾意魔術,佢哋唔鍾意我嘅魔術,講係冇用嘅,我會做,希望用我小小嘅能力,多啲又多啲,令香港鍾意睇魔術嘅人多咗。

係人都知魔術唔係真,你學緊嘅時候、表演嘅時候,有咩令你着迷?意義喺邊?

一種係我得到嘅,嗰種成功感、嗰種優越感,掌聲同讚嘆,一種係我帶俾人,嗰種笑容,嗰下嘩嘩聲,其他表演帶唔到。

一個月賺五百都係咁過

點解會走入魔術界?

大學,我又唔想去嗰啲人人都會入嘅 club,就揀咗魔術學會嚟入,冷門啲,得十零廿個成員。咩人都有,但其實成個 club人人都唔識,大家都係由頭開始。第一次接觸,嚴格嚟講早過大學,我小四、小五時,老師叫咗我同另一個同學返去練魔術,然後揀一個喺聖誕聯歡表演。返屋企我即刻𦧲媽咪幫我買道具,返到屋企狂練,結果第二日老師冇揀到我,我輸俾個肥肥哋嘅男仔,可能佢生得得意啲、有喜感啲啩……從此之後我就再冇掂過,直到大學。

邊間大學讀邊科?

浸會、讀 marketing,我讀書唔叻,冇任何嗜好,樣樣嘢都係三分鐘熱度,大學揀科、同未來做乜,完全冇興趣,好自然就 take一樣大路啲、穩陣啲嘅 marketing嚟讀。我樣樣都唔學得耐,唔知點解係魔術,可以喺房四、五個鐘就喺度研究。

一開始條路有幾難行?

大學年代我係魔術學會會長,去 O-camp去學校表演,當然冇錢,純攞經驗,為咗宣傳魔術學會,當幫人。呢啲人到我畢業後亦都幫番我轉頭,開始有錢收去私人派對、政府嘉年華。但係呢啲嘢唔會成日有,有好長一段日子,我每個月都係得一個 job,每個月都係得五百蚊收入。

堂堂大學生,搞到一個月賺得五百蚊,你唔搵番份正職,都幾任性。

我爸爸退休前喺中學教經濟,估都估到爸爸媽媽一定反對、一定會話:「搵份工啦,魔術師點搵食?點會做得好?」佢哋唔使我養家,淨係基本要求想我養得起自己。唔知點解,我覺得自己會得,一直好堅持,我唔係叻過人、唔係聰明過人,我淨係相信自己有朝一日會做得到。我叫爸爸媽媽俾兩年時間我,呢個係我俾佢哋嘅兩年協議,兩年後仲唔得,我就老老實實去搵份工。

一個月得五百蚊,日子點過?

一個月淨係得一個表演,每個表演淨係得半個鐘,其他嗰廿九日我咪唔出街囉,日日匿喺屋企練魔術。嗰陣時已經喺大學識咗女朋友,拍拖咪又係叫佢唔好去街囉,返多啲屋企囉!

拍拖唔好睇戲喇,返屋企睇我變魔術?

一定係,次次練完,屋企人、女朋友都係我嘅實驗品,開飯前齊人:「喂大家,唔好食住先,睇下我新練嘅魔術!」但冇錯,對得多都厭,開頭幾個月大家都開心,睇得多都照食飯冇乜人理我。係好唔實際,但女朋友係支持嘅……因為佢從來冇見過咁認真,對一樣嘢咁沉迷,屋企人同女朋友都係因為咁,由覺得唔實際到開始尊重魔術師,開始尊重我嘅夢想。

玩嘉欣反被嘉欣玩

電視畫面

港版大衞高柏飛

圖片

女朋友話:冇整容!《蘋果日報》圖片

不變應萬變

玩魔術係為溝女?好膚淺囉…… Louis話次次玩魔術,女仔最快圍埋嚟,不過嘩完一輪,最快散開又係佢哋,只淨番班想佢過兩招嘅男士。

我問佢當年搵緊五百蚊一個月時位女伴𠵱家去咗邊?佢吞吞吐吐,望望身邊位女助手,話都係唔好講。

最後謎底解開,其實唔使解都估得到,整個訪問,有誰比 Louis更緊張?

十幾年來魔術變了千千萬萬,女朋友遠在天邊,近在眼前,怎麼變也變不走。

鍾意就快D Share啦!