掃呢頁CODE去手機

2015年4月22日 星期三

理大新劇夠激 玩 hehe互摸錫頸 [FACE - 413 - 大專校園] MF,



Sunny(左)同 Jeromy(右)在劇中要激烈互摸,兩個七情上面,十足真 hehe!

U Spy

理大新劇夠激 玩 hehe互摸錫頸

睇開大學啲劇社表演,主題一係就講追夢,一係就係連錫都要借位嘅愛情故事,睇到觀眾到喉唔到肺,不過 Spy就八到嚟緊 5月 22、 23日理工劇社嘅周年公演( Annual Performance)夠晒爆,又有 hehe(男男)互摸、又有情侶真咀,真係好突破!

Michael(左)同 Lily(右)排戲前互不認識,劇中飾演曖昧嘅「兄妹」關係, Michael話:「就算戲外我為咗投入角色,我都當佢阿妹,對佢好好!不過當然冇非份之想」

呢套咁爆嘅舞台劇,其實係改編自麥曦茵電影《曖昧不明關係研究學會》,故事係講大學生嘅曖昧關係,當中有男男室友、男女同學日久生情嘅劇情,飾演男 hehe室友嘅 Sunny就話:「其實 hehe好正常,都係一種愛,今次排戲有機會畀我留意男同性戀嘅行為舉止,為咗演得似啲,我有參考《春光乍洩》同其他文章,甚至請教同志朋友,開始都有啲尷尬,要同男對手互望,好唔自然,仲要互摸!因為我唔係同性戀,所以尷尬一定有,不過後來代入個角色,真係鍾意呢個人就唔會理係男定女!」而另一幕男女互咀嘅女演員 Lily就同 Spy講,唔怕男友唔鍾意,「我男友好支持我演出,佢知我有呢場咀戲,佢話到時會入場支持添!」

副導演羅文浚

「麥曦茵個劇本身冇咩咀同互摸嘅位,係我哋自己加入去,希望畫面豐富啲,破格少少!」

鍾意就快D Share啦!