掃呢頁CODE去手機

2015年4月22日 星期三

公子多情 四圍播種 猷亨背劉佩玥喪溝梁政珏妹 [FACE - 413] 劉佩玥,猷亨,MF,



梁政珏胞妹梁政欣不時在網上大晒同猷亨嘅蜜照,呢張相笑得咁燦爛,兩個仲一齊扮鬼扮馬,好 sweet囉!

網上圖片

真面目

公子多情 四圍播種 猷亨背劉佩玥喪溝梁政珏妹

最近被本刊踢爆追完陳凱琳再追劉佩玥嘅賭王四房公子何猷亨,雖然前者失敗、後者仍未正式公開,不過劉佩玥事後都大讚猷亨有齊做男朋友嘅要求,戰績未算差!

其實猷亨貴為賭王太子爺,目標又點會得一個!猷亨一邊追港姐季軍劉佩玥,另一邊卻又出招力追大台咪神梁政珏妹妹梁政欣!女方仲不避嫌網上晒蜜照,好 sweet㗎!猷亨果然流住阿爸嘅風流血呀!







有樣兼家底豐厚嘅 23歲何猷亨,雖然先後同𡃁模文宇和富家女陳可欣拍過拖,每次都拍完一個到一個,至近期復出擸女的猷亨一改作風,唔計失敗咗嘅陳凱琳,猷亨再喺追緊港姐劉佩玥嘅同時,追埋大台咪神梁政珏妹妹梁政欣,實行漁翁撤網式溝女,難得猶亨高手遮得實,兩女都唔知對方存在。

去年底,猷亨孖住梁政欣(右二)同佢三名朋友去睇容祖兒演唱會,仲帶埋女友入後台!做乜要隔兩個身位咁生疏呀?變咗攝石吳若希咁囉!

因為演出大台劇集《四個女仔三個 BAR》榮升女神的劉佩玥,樣靚又有一對煞食長腿,原本得到猷亨力追都值得開心,不過𠵱家變成三人行, Moon知道後有咩反應呢?

書友變拖友

咪以為梁政欣係副選,據知猷亨同新歡梁政欣喺英國讀大學時認識,畢業後齊齊返港,日見夜見終於生情,猷亨出盡力陪玩陪去 Ball兼約食飯,雖然當時猶亨已經追緊劉佩玥,不過猷亨盡得老豆風流基因遺傳,冇有怕照樣去馬!

至於猷亨新歡梁政欣,同樣出身有米家庭,兩人返港後經常糖黐豆孖住出席活動,不論去睇演唱會或行年宵,女方都不避嫌網晒二人蜜照,明眼人一睇就知關係非淺!本刊週一( 20日)致電她家姐梁政珏和劉佩玥,不過截稿前仍未有回覆。

當然唔少得喜愛夜蒲合照

網上圖片

賭王同四太的四名仔女的感情生活各有各精彩,除咗猷亨食女有計,細佬猷君早前亦同𡃁模女友 Yumi鬧分手。

圖片

1拖 4坐正隔籬

猷亨和梁政欣同樣喺英國回流,二人又經常一同出席慈善活動,猷亨仲例牌坐喺政欣隔籬添!好似一 pair囉!

網上圖片

臨近新年,猷亨同梁政欣仲拍住拖去行年宵,大時大節亦係要一齊過。

網上圖片

靚過家姐

猷亨新歡梁政欣(左)係大台咪神梁政珏嘅妹妹,兩姊妹感情要好,一樣咁靚。

Ball場溝港姐

去年 12月,猷亨在 Moiselle活動上認識陳凱琳,兩人交換埋電話,雖然猷亨其後力追,不過女方最後都係情歸 45歲鄭嘉穎。

今年 1月,劉佩玥喺保良局活動上擔任司儀,猷亨當場被劉佩玥外形所吸引,最後仲主動上前抄牌添!

網上圖片

ig追女好神秘

城城鐘意用 instagram嚟識𡃁模,溝女有一手嘅猷亨都唔例外,玩得仲比城城專業得多!事關猷亨每次開新帳戶都一律只會讚好同留言,自己就永遠都唔會 upload照片,當帳號被傳媒曝光後即第一時間刪除,包保唔會有手尾!

猷亨起初喺 instagram化名「 ayhho」周圍識女仔,仲對住陳凱琳連送 9個心心,不過都係白果收場。

「 ayhho」帳號被踢爆後,猷亨再次開新 account化名「 bigbarnes888」喺網上識女仔,繼續依足規矩,只會讚好同留言,自己 account則唔會擺相。

網上圖片

鍾意就快D Share啦!