掃呢頁CODE去手機

2015年4月10日 星期五

更正啟事 純粹巧合  TA車冇載齊昕 [忽然1周 - 1028] 齊昕,梁齊昕,MW,



3月 18日早上 6點左右,齊昕喺 Instagram留低「 TA」兩個字同 post咗張喺車上 selfie嘅相,正式出走禮賓府。

媽咪姐

更正啟事 純粹巧合  TA車冇載齊昕

早前齊昕疑似家暴事件搞到滿城風雨,第二日( 3月 18日)佢晨咁早出走禮賓府,仲喺 ig留低咗「 TA」兩個字。當日本刊記者發現禮賓府後門附近有架黑色七人車,車牌竟然係「 TA」,車上仲載住三箱行李,疑似係齊昕嘅物品。

同日本刊拍得掛有「 TA」車牌的七人車停泊喺禮賓府後門的下亞厘畢道,同齊昕嘅「 TA」密碼不謀而合。

不過日前「 TA」車牌嘅司機聯絡本刊,佢澄清冇車過齊昕,又話當日佢一早就去咗機場接載幾位乘客去中環,中間有兩個鐘等候時間,就將車停泊咗喺下亞厘畢道,而車上三箱行李其實係佢乘客嘅物品,並唔係齊昕嘅。睇嚟真係有咁啱得咁蹺咁噃!

鍾意就快D Share啦!