網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月16日 星期二

黑面神1分7秒短片流出 Eason:從下飛機就開始拍拍拍 Eason,陳奕迅,





其他影片:>>






Eason12號當日抵達太原機場,有消息指當日佢落機冇耐,機場工作人員同海關人員就四方八面衝出來影相,搞到Eason全程黑面。

而微博有一段長達1分7秒片段流出,太原機場有唔少粉絲迎接Eason,但佢當時心情極差話:「對不起,是海關搞得我不開心,真的對不起。」之後有粉絲大叫:「Eason,你是最捧的。」點知Eason就停低指住後面講:「從下飛機開始就拍拍拍!」

唔少網友睇完呢條片之後紛紛叫Eason滾出太原,仲話佢睇唔起中國人㖭!

其實Eason早前接受訪問時,曾經講過如果有人喺街上撞到佢,最好唔好搵佢影相。依家佢一落機,機場嘅工作人員起勢撲出來影相,黑面嘅直接反應卻換成睇唔起中國人嘅指控,真係無辜。

鍾意就快D Share啦!