網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月16日 星期二

周永恒避走深圳 Ruby三點式倒奶接job Ruby,周永恒,劉伊靜,





其他影片:>>






香港冇得撈,周永恒投奔強國,早前到北京考健身教練牌,現在於深圳開健身店做老闆。移居大陸,佢索性喺facebook公告微信id,叫大家add佢,方便聯絡。

唔好以為分隔兩地,佢同Ruby嘅關係就凍過水,其實Ruby唔只北上送外賣,更貼錢打本俾周永恒開健身店。出動完私己錢,銀行戶口虛空唔少,Ruby亦努力接job搵錢。雖然之前佢識咗啲大陸製作人,無啦啦變咗美容達人,幫內地做化妝同美容節目,但始終未夠多job。最近佢狂接model job,商場騷、硬照大小通吃,而且價錢唔會企得太硬,實行密食當三番。

為谷人氣,佢更索性俾大家公開「睇版」,近期在ig狂post三點式靚相,仲話自己有人魚線,真係打不死!
鍾意就快D Share啦!