掃呢頁CODE去手機

2015年6月9日 星期二

卓林鎅手 吳綺莉:估計有成30條傷痕 卓林,吳綺莉,吳卓林,



【短片】【已非首次】卓林鎅手 吳綺莉:估計有成30條傷痕

2015-06-09 18:01:00



其他影片:>>






卓林鎅手 吳綺莉:估計有成30條傷痕

吳綺莉(Elaine)今午請來了鄭俊弘上佢個電台節目做嘉賓,不過今日嘅吳綺莉似乎有點不對勁,全程戴黑超,且眼部有點腫,被傳媒追問下,吳綺莉直言發現小龍女吳卓林鎅手。

吳綺莉表示,昨晚見卓林右手流血,雖已用衣物掩蓋,惟吳綺莉發現有血滲出,才知囡囡鎅手。吳綺莉透露女兒受朋輩影響所致,又心痛地謂女兒隻手有2、30條傷痕,部份傷口更頗深。問及女兒為何鎅手?吳綺莉表示並非因為感情或家庭問題所致,小龍女今日亦如常返學。吳綺莉其稱女兒之前都試過鎅手。

方才吳綺莉接受《蘋果》訪問時,難掩疲態地謂:「我真係唔知點解,可能依家啲小朋友興(鎅手)啩。唔係第一次0架喇,依家情況ok啦。」吳綺莉謂女兒毋須送院止血,又歎道:「點講呢……我都唔知點講好呢……因為我唔知佢啲同學點樣,盡量啦,盡量勸佢唔好做呢樣嘢。」吳綺莉於訪問中又表示,女兒已非首次鎅手,故都有跟校方聯絡,希望可以幫助女兒。



攝影:梁繼光(右圖)

鍾意就快D Share啦!