掃呢頁CODE去手機

2015年6月9日 星期二

李逸朗爆冇收到舊愛葉翠翠喜帖 翠翠,李逸朗,葉翠翠,



李逸朗爆葉翠翠沒有請自己飲,他又衷心祝福對方與愛人白頭到老,家庭和睦。

next 1/1 pre

李逸朗穿回上次的第一次記者會的西裝,代表一切沒有變過。

next 1/1 pre

李逸朗與楊子瑤接受訪問。

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

歌手李逸朗(Don)到尖沙咀出席新片《男極探射燈》「重新起動」記者會,並與接棒演出女主角的楊子瑤,以及彭懷安、陳惠敏等戲中演員見記者。

Don在台上說:「上次個發布會好墟冚、好熱鬧,隔咗幾個月重新又嚟一次,但換咗邊個做女主角都好,都係特別嘅經歷。」他受訪時表示:「套戲之前出現咗好多新聞,好多是非,好多謝導演(劉俊輝)一路安撫,所以我今次着返第一次記者會套西裝,代表一切冇變過。」

被問到舊愛葉翠翠下月嫁人,他說:「冇請我飲呀,請我梗去,有乜所謂,都係一場朋友,雖然我哋七、八年冇聯絡,但之前都有關注佢嘅新聞,佢搵到歸宿,衷心祝福佢白頭到老,家庭和睦。(送咩禮?)唔會喇啩?太耐冇聯絡都唔知佢鍾意乜。(唔請你,都偷偷去?)嘩,我唔係變態,雖然據說結婚嗰刻嘅女仔係最靚,但我唔會匿喺後樓梯偷窺囉!」

鍾意就快D Share啦!