網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月30日 星期二

嫌大台監製奀 萬梓良拍劇要珍姐出馬 珍姐,萬梓良,曾勵珍,



大台近期鍾意翻炒舊劇,呢排《他來自江湖》重播,雖然冇之前《大時代》咁有話題,但劇中唔少演員都再次成話題,好似男主角萬梓良咁,今日就有報導話,大台有監製想佢出山拍劇,點知離開大台好多年,唔係好識呢啲新紥監製,嫌對方冇乜名氣,於是一口拒絕,仲話只有曾勵珍先請得郁佢返大台拍劇添。

年屆57嘅萬梓良,當年喺大台拍劇,搞到血衣控訴唔夠廠期拍劇,有指因為咁同當年嘅高層曾勵珍交惡,結果喺95年拍完《萬里長情》之後,就北上搵人仔,02年喺內地仲娶埋老婆。

雖然傳過生意失敗,不過萬子喺內地依然吃得開,年年有劇拍之餘,成衣生意仍有可為,間中又客串吓電影,生活都逍遙。報導指,大台監製方駿釗慕名想搵萬子做新劇《收規華》嘅男一,仲開出條件任萬子決定乜嘢人做配搭,點知冇同大台合作廿幾年嘅萬子,十年人事幾翻新,何況已經廿幾年,對呢位新紥監製毫無認識,仲嫌對方唔夠江湖地方,話一定要珍姐(曾勵珍)親自搵佢先得。

結果方駿釗就冇珍姐幫手,寧願搵張繼聰頂咗萬子個位做男一,仲改埋劇本添。不過,冇得拍大台劇嘅萬子,就一點都唔惜冇咗呢個機會,近年拍戲都係當興趣玩下嘅佢,喺內地生活慣咗,都唔係咁願返香港捱世界。
當年血書抗議
作品《流氓大亨》都非常受歡迎。
鍾意就快D Share啦!