網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月30日 星期二

周嘉儀嘆榴槤自拍 網民發現男人頭 周嘉儀,嘉儀,





其他影片:>>






無綫前女主播周嘉儀樣又靚又有學歷,追求者就當然都唔少啦,之前佢就被影到同有米筍盤Edward撐枱腳,日前又被爆同另一位「KY」先生甜蜜對話,不過嘉儀都一一否認,堅持只係朋友關係。

今朝早嘉儀就當喺網上貼靚相,佢仲拎住個榴槤自拍,但係眼利嘅網民就發現,佢身後有一個男士嘅頭頂,即時有唔少網民留言,仲問到個男人係邊個。今日嘉儀就喺電話回應話:「網友真係好眼利,其實嗰晚成班人,我媽咪好唔鍾意食榴槤,所以就上咗朋友屋企,有五、六個個朋友一齊食榴槤,不過我啲朋友怕羞所以唔肯同我一齊上鏡,嗰張自拍影到其中一個朋友。」

至於嗰位男士係唔係「KY」先生?嘉儀笑住話:「救命!大家好敏感!唔係佢,如果我有男朋友一定大方承認。」

嗰位男士係邊個呢?(周嘉儀instagram圖片) 嘉儀話仲有好多朋友在場。(周嘉儀instagram圖片) 日前就同「KY」先生甜蜜對話。(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!