網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月1日 星期一

李晨舊年準備向張馨予求婚 網爆范冰冰原來插足做小三 冰冰,范冰冰,李晨,小三,張馨予,李冰冰,



范冰冰同李晨「我們」後,唔少藝人同網友都祝福佢哋,奈何李晨前度張馨予卻較啱時間發表酸到溜微博,遭到全城怒插。之後范冰冰同張馨予仲互相取消關注,兩女勢成水火。

唔好以為單嘢就咁完。有個自稱係張馨予密友「米妮小甜心是我」嘅網友就踢爆,最後勝利嘅范冰冰原來係小三。佢話李晨同張馨予前年宣布分手後,其實仲藕斷絲連,舊年中佢哋去無錫拍《武則天》時,李晨仲住係張馨予位於昆山嘅屋企。即使去到舊年10月,張馨予仲經常去李晨屋企同伯母食飯,李晨仲買定戒指準備向張馨予求婚㖭!點知范冰冰嘅出現,扭轉成件事局勢。

究竟呢位疑似張馨予密友係咪真有其人,暫時仲未有答案。不過遭網友抨擊到體無完膚嘅張馨予,唞咗兩日冇上微博,尋晚凌晨終於再出擊。佢話:「我,就是個普通人。微博,只寫自己想寫的話,有時候不做秀,反而顯得矯情了,也許我真的沒有高情商,我有很多缺點,我沒有完美的人格,沒辨法連說話都天衣無縫。不小心表現出來的懷情緖,小自私,小矯情,我都承認。我知道以後的路不會好走,但我也沒有害怕過。我相信,失敗,會成為成功的一部份。」

鍾意就快D Share啦!