網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月1日 星期一

新增字幕足本版 港鐵mean爆阿姐吠慢必:趴低個籮俾人x啦 港鐵,汪明荃,阿姐,





其他影片:>>






人民力量立法會議員陳志全(慢片)尋日下午搭港鐵由鰂魚涌去寶林,豈料搭車中途被兩個女人狂鬧,其中一個戴黑超嘅黃衫女人用辭mean爆,向住陳志全狂吠「冇x嘅男人真係醜」、「趴低個籮俾人x啦」。

陳志全其後上載短片到fb,仲留言「錄下無理指罵,任由公眾評價」。結果呢條兩分鐘短片瞬間全城瘋傳,網民一面倒鬧爆呢位阿姐之餘,仲成立專䅁小組將涉案人士起底。

網民經過一晚不眠不休嘅人肉搜尋後,這位黃衫mean爆阿姐嘅身份暫時未能確認,不過就有幾張生活相獻世,據知佢同另一涉案嘅黑衫女士係親戚關係。而片段中最尾先出現,叫見義勇為嘅女乘客收聲嘅男人,有指係呢位黑衫女士嘅老公。

家陣網民希望可以刮到呢批人士,要求佢哋同慢必道歉。

(部分資料來源:炮打司令部FB專頁)

鍾意就快D Share啦!