掃呢頁CODE去手機

2015年6月28日 星期日

婷婷玩超豪船P 樂基兒釣內地金龜 樂基兒,基兒,婷婷,



樂基兒(Gaile)2012年結束與黎明4年嘅婚姻,2013年再與紐西蘭籍老外閃婚,不過半年就閃離。「這一生不羈放縱愛自由」嘅Gaile,喺6日14日(周日)帶埋謝婷婷同其他5名model去遊船河,同場仲有內地富二代船主在場,曬太陽都係其次,釣金龜先係重點!

今日(6月28日)有報導指,Gaile一行人所座嘅遊艇價值4,600萬港元,屬一名內地富二代所有,除咗女模,現場仲有8名唔同國籍、唔同膚色嘅男子,好有層次。雖然大隻鬼仔靚仔有型,但Gaile反而情歸嗰位富二代,而男方亦對佢照顧有加,斟茶、遞水、攞衫通通都做齊。

Gaile與一眾女模都係著三點式大騷身材,惟獨是婷婷與閏密Melissa就著一件頭姊姊裝泳衣,二人仲有一樣相異之處,Gaile愛內地富二代,而外向嘅婷婷就滿場飛,與不同男士交流,之後婷婷仲帶晒成班女去滑浪同玩flyboard,去到傍晚眾人先盡興而歸。
鍾意就快D Share啦!