網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月2日 星期二

張馨予被指搭上霍先生 霍建華懶理照晒V 張馨予,



有「晨冰」的好友爆料,直指當時張馨予搭上霍先生,而李晨在不知情的情況下,還到美國買房子給張馨予。

next 1/1 pre

雖然「晨冰」好友冇指霍先生就是霍建華,但霍建華與張馨予前年確有傳出緋聞。

next 1/1 pre

霍建華照樣晒V,似乎心情冇受影響。

next 1/1 pre

張馨予指范冰冰是小三,李晨隨即反插張小姐出軌,鬧出一連串風波。

next 1/1 pre

昨晚李晨在微博發長博文,雖然未有指名道姓,不過就直指當日「我知道張小姐出軌的那一刻,我和她就結束了。」不難猜測就是他舊愛張馨予。另一邊廂,李晨同范冰冰嘅好友張帥昨日就力撐「晨冰」,暗示張馨予同李晨拍拖時一腳踏兩船:「不知道你正劈腿霍先生的同時,你男友還傻傻的去美國要給你買房子嗎?」似乎暗示「霍先生」就係前年同張馨予傳出緋聞嘅演員霍建華。

而霍建華嘅工作室微博今日下午就貼出一張霍建華嘅相,亦未有提及有關「晨冰戀」公開戀情後發生嘅一連串風波,不過見霍建華舉晒V咁,似乎心情唔錯。

鍾意就快D Share啦!