網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月2日 星期二

23歲GEM拍自傳電影 網民:未死拍定先 GEM,



GEM鄧紫棋除咗上太空、開演唱會之外,仲會有新搞作,就係拍攝個人大電影,名叫《鄧紫棋成長記》,據知內容會提及到鄧紫棋出道以至成名階段,從小時候到現在生活的點滴。電影從不同的角度表現這個藝人,除了平常生活及工作行程外,通過貼身拍攝,很多不為人知的趣事也會在電影內展現。

有大陸網民發現有一部記錄片《鄧紫棋成長記》出現係內地廣電總局電影局公布的2015年05月(中旬)全國電影劇本(梗概)備案、立項公示,隨即引來唔少人討論。有網民認為類似電影都係紀念逝去嘅人,對佢嘅一生作為回顧。依家GEM都未死就推出類似電視,令網民啼笑皆非,更有網民質疑電影會否描述埋佢扮大牌,得罪傳媒嘅事情。

有網民指負責拍攝《鄧紫棋成長記》嘅公司,一向都是以拍爛片見稱,他們認為GEM出專輯還可以,但就未至於要開拍自傳的程度。
網民留言
內地公佈消息
網民留言
網民留言
鍾意就快D Share啦!