網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月31日 星期五

廣州直擊 風水飾物年賺二千萬 麥玲玲開新舖逼爆玻璃 [忽然1周 - 1044] 麥玲玲,MW,



排隊買吉祥物

「吉慶堂」以賣吉祥物為主,咪睇舖面細細,見面會( 19日)當日便吸引 500粉絲到來「朝聖」,更因此逼爆玻璃。

娛樂喧

廣州直擊 風水飾物年賺二千萬 麥玲玲開新舖逼爆玻璃

風水玄學一向有龐大市場,近年強國人富起來,富豪、高官紛紛熱衷趨吉避凶,造就風水玄學家在強國風生水起。

笑稱自己已移民內地的麥玲玲,微博粉絲超過 200萬,兩年前成立網購「吉慶堂」,小本生意卻獲大利,一年盈利高達 2千萬人仔。

日前,她在廣州新舖舉行見面會,吸引五百粉絲到場,更墟冚到逼爆玻璃。麥玲玲笑言:「佢哋成日講『錢不是問題!最重要是你來吧!』」玄學家化身生意奇才,成功締造神州掘金故事。

「吉慶堂」是麥玲玲 4年前開設的吉祥品專賣網店,短短兩年已獲利甚豐,生意額達 2,000萬人仔,她坦言:「單係上年交稅,已經交咗 200幾萬。」

內地爆紅

在內地甚受歡迎的麥玲玲,被內地人稱「玄學天后」,微博粉絲人數至今超過 200萬。據知她每星期平均有 3天走省演講,年賺逾千萬。

位於廣州中華廣場的「吉慶堂」舖位,是麥玲玲月前以 400萬人民幣購入的,自己物業,就算將來唔做也可放租。

棄上市開實體店

由於網購店有龐大利潤,因此早前吸引新加坡上市風水公司新天地集團有意收購,但麥玲玲最後決定將吉慶堂實體化。她透露:「其實開舖頭係希望可以定期同粉絲見面,所以之前就用咗 400萬人仔買咗廣州中華廣場 4樓呢個舖位。不過冇諗過當日見面會( 19日)會咁多人,高峰期有五百幾人,仲逼爆咗門口塊玻璃,真係好誇張。」據麥玲玲透露,除了廣州店外,她亦打算在深圳、上海和北京等地開實體店,務求做到一城一舖的大計。

開舖照顧老人家

吉慶堂本身是網店,主要消費群是 90後,因年紀大的顧客唔識上網,故麥玲玲月前決定開舖頭。

幾百蚊有交易

「吉慶堂」產品涵蓋開運飾物,如姻緣、學業、財運、家宅等,大部分定價數百元人民幣,屬中價,但依然客似雲來。

運財陣任摸

中國人迷信,麥師傅睇準呢點,在店內擺出「運財貔貅陣」供顧客隨便摸,自然吸引人幫襯。

桃花陣引盛女

大門外的巨型「極上桃花陣」亦是鎮店之寶,吸引不少年輕盛女。

睇準強國人心態

麥玲玲指出,網店發展的吉慶堂主要消費群為 90後,因為宣傳主要在微博進行。而實體店則希望開拓成熟消費群。麥說:「叔叔嬸嬸唔識上網。」她還透露,內地人消費模式與香港人不同,亦因此造就她大賺人仔的機會。「香港人犯太歲只會為自己買飾物,但內地人唔同,佢哋會幫親戚朋友買,所以一買就買一大堆。當中最好賣嘅就係開運飾物,如姻嫁、財運、學業,每日最少走到 400件貨。」

深圳買獨立屋

幾乎將搵食基地北移的麥玲玲,早前亦在深圳觀瀾湖購入 5千呎獨立屋,方便穿州過省。

人緣甚好的麥玲玲,在深圳置業其中一個原因是招呼客人,逾千呎大廳請朋友食飯嘆紅酒,真爽。

開發新產品

近年麥師傅四出做樓盤開幕嘉賓,講幾句就收 6、 70萬人仔,真係古語有云:「一命二運三風水」,玄學生意在內地確實有龐大市場。

開運飾物大賺,令麥玲玲雄心壯志,打算開婚嫁用品市場。「結婚市場好大,以前結婚的確有唔少禮俗,但依家要喺國內搵一套好嘅新抱茶杯好難,而上頭同過大禮嗰啲物品都有唔少禁忌,所以如果專門出呢啲用具,應該會有市場。」

財來自有方,吼準商機加食腦再加綽頭,難怪麥玲玲在國內賺到盤滿缽滿。

撈過界

百足咁多爪的麥玲玲,玄學以外的副業不少,扭開電視或去戲院都見到佢,歌、影、視玩晒。



年前農夫邀請麥師傅合唱〈風生水起〉,熱爆網絡,之後經常三人行孖住出活動。



12年杜汶澤找來麥師傅拍攝《低俗喜劇》,飾演催眠師一角。



前年她入埋電視台拍劇集《八卦神探》,不過據聞只收封「利是仔」責吓袋。

鍾意就快D Share啦!