掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

中國小姐爭入伍 鄧麗欣滴汗 鄧麗欣,

為測試參加者實力,鄧麗欣與她們對賽時都大顯身手。

中國小姐爭入伍 鄧麗欣滴汗

中國女排有貌似男性的「男神」張曉雅,香港娛樂圈亦有「排球女神」鄧麗欣(Stephy),她早前以「班主」身份自組排球隊Loey,隊中不乏長腿索爆球花,球隊昨日舉行招募,吸引半百平均15、16歲的參加者,最細僅得12歲,連今年出了寫真的2010年度中國小姐香港區亞軍柯嘉琪,以及身高1米70的索模都來面試,成功吸納又Young又高的新血,難怪Stephy坦言流晒口水。

鄧麗欣昨日以「班主」身份帶領自組的排球隊出席隊員招募活動,由於隊中擁有不少又高又索的「球花」,故吸引數十高質素女球員面試,平均年輕介乎15、16歲,當中一名是僅得12歲、身高1米63的江瓔庭,亦吸引今年推出寫真、於2010年參選中國小姐奪香港區亞軍的柯嘉琪現身,同場還有一名不願上鏡、身高1米70的長腿索模。

身高最緊要

柯嘉琪事後受訪時稱未知是否入圍,但信心爆棚謂:「我有5呎7吋,比其他人高,之前喺國際學校又參加過排球隊。拍完寫真肥咗好多,想靠打排球Keep Fit。」

  • 放大圖片
柯嘉琪昨日參加完選拔在球場自拍。
  • 柯嘉琪昨日參加完選拔在球場自拍。
12歲的江瓔庭身高1米63,打排球一定有優勢。
  • 12歲的江瓔庭身高1米63,打排球一定有優勢。

Stephy昨在烈日下與參加者對打進行選拔,雖然曬到汗流浹背,但Stephy表現相當落力,封網、救波、殺波樣樣齊,Stephy受訪時笑言特意收起球隊的「球花」:「今日嚟搵有熱血、熱心同堅持嘅人選,所以要收埋啲長腿。(能夠入選要有樣同身材?)樣就唔使,身材就要,最好有1米70以上,我就係冇咁高,先想搵啲高過我,頭先見到幾個都流晒口水。(要後生?)今日平均年齡16、17歲,最細12歲。」

 昨日大多數參加者年齡介乎15至16歲。
  • 昨日大多數參加者年齡介乎15至16歲。
眾參加者都認真應戰。
  • 眾參加者都認真應戰。
選拔後,鄧麗欣率幾位隊友與參加者合照。
  • 選拔後,鄧麗欣率幾位隊友與參加者合照。

要五名新人

Stephy透露將挑選5名新隊員:「依家球隊有14、15個,最多加多5個。(好多人後備?)多啲人練波士氣都好啲,多人競爭進步大啲。」問隊員流失率高不高?Stephy謂:「開始嗰啲好多因為學業、工作或覺得辛苦而冇再打,當初可能抱住玩嘅心態,但我哋練波好辛苦,腳都瘀晒,依家一星期練兩日,每次兩個鐘,我覺得未夠,可以再練多啲。(有時間?)依家擺打波都幾前,工作可以押後就押後。」

問有否時間見男友方力申?Stephy說:「冇辦法,要就,佢有睇我練波。(佢睇其他女仔?)算啦,佢嚟當睇我。(叫佢做助教?)佢唔識,叫佢執波差唔多。」

文:音樂組

鍾意就快D Share啦!