掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

仲有 1期,你今日玩咗未呀? [忽然1周 - 1044] MW,



不得不讚《忽周》讀者高質,識得用今期至 hit嘅「娃娃舜」做封面,仲有新舊對照㖭, pro!

媽咪姐

仲有 1期,你今日玩咗未呀?

老套啲都要講句,歡樂嘅時光真係過得特別快,出多 1期,《忽周》就要同大家講 bye bye嘞!媽咪姐係好 sad好唔捨得,但做人幾時都要向前望,活在當下!嗱,臨別秋波,《忽周》特登整咗個封面設計遊戲俾大家玩(上http://www.swpeanut.com就可以揀相寫標題,自製《忽周》封面!),短短一個星期,就有 3百幾個讀者整咗自己最 like嘅《忽周》封面,唔好講笑,好多都好有創意喎!呵呵,拍得住媽咪姐呀。

人生滿希望,封面由你哋創呀!

都係嗰句,有得揀,先至係老闆!自製《忽周》封面咁 funny,呃 like自用皆宜。大家嘅作品仲有機會刊登喺最後一期《忽周》入面,食住花生留記念。你,今日玩咗未先?

讀者玩轉《忽周》

媽咪姐同大家講過,記得要笑住 say goodbye!唔少讀者都真係好乖豬,收拾咗萬分不捨嘅心情,即刻上http://www.swpeanut.com整個至潮、至 cute、至幽默嘅《忽周》封面。媽咪姐精選咗幾個出嚟表揚吓!大家繼續努力,整多幾個放上網開心 share,機會難逢呀。

《忽周》作為一本娛樂無窮合家歡刊物, cute得起!

講真,全港銷量第一嘅《忽周》停刊,同有人話你知麥記會執笠,都真係差唔多咁難以置信。心聲呀!

無言不解釋。

鍾意就快D Share啦!