網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月4日 星期六

RM香港開騷high爆!Gary示愛 劉在石搵到「失散姊妹」 劉在石,Running Man,RM,





其他影片:>>






RM 喺8點10分開場,12000人嘅場,入座率9成,都幾爆吓。7位成員着住白色衫,唱《繼承者們》主題曲〈話說〉登場,唱得幾合拍。宋智孝同Gary仲安排行出中台,驟眼睇好似得佢兩個開騷咁。

唱完一曲後,佢哋以廣東話同粉絲打招呼,嚟得最多嘅李光洙同金鐘國廣東話最好,但池石鎮就講咗:「我係池石 『毯』!」Well,有誠意就算啦。打完招呼,劉在石同大家講:「唔好意思,咁遲先嚟,會努力演出,令大家帶住汗水離開。」李光洙就話覺得自己喺香港最受歡迎。問到「周一情侶」認幾時先拍拖? Gary笑得好開心,借機示愛:「男仔個心係開咗喺度!」但智孝話:「知道佢開咗,要睇吓佢個真心先。」

之後換咗7彩衫嘅RM成員,就同預先搵上台嘅觀眾玩遊戲,能夠上台當然唔好蝕,握個手先。跟住就玩接力賽,嘩!又係「周一情侶」一隊呀。劉在石仲搵到個同佢好似嘅妹妹,徇眾要求擺甫士影相㖭!

鍾意就快D Share啦!