掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

27歲Jessica C. 谷爆警鐘胸 行婚紗騷 Jessica,Jessica C,警鐘胸,



【45歲先結婚】 27歲Jessica C. 谷爆警鐘胸 行婚紗騷

2015-08-29 18:46:00



(攝影:陳俊強)

同男友安志杰(Andy)成日糖黐豆sweet到漏嘅Jessica C.(JC),今日就為婚紗展行騷,谷爆警鐘胸示範咗多套婚紗,但行騷期間佢唔小心俾裙腳絆倒,不過好彩冇跌親。

問現年27歲嘅JC想幾時結婚?佢就自爆話想等到45歲先結婚,等男友可以有多啲時間籌備,婚禮只要簡單優雅就可以。

咁男友係咪已經求婚?JC即刻揚起冇戴戒指的手話:「雖然沒有戒指,但他送了很多小禮物。早前我在內地工作,他帶了香港的食物來探班。」

近日首次進軍內地拍劇嘅JC,之前先喺IG大晒男友探班慶祝七夕嘅相,仲sweet爆話只要同男友一齊,每日都係情人節,睇嚟佢同安志杰真係打風都打唔甩。



嘩......



遠睇都係嘩嘩聲......



JC日前喺橫店拍劇,男友安志杰人肉速遞上橫店探班。(Ig圖片)





鍾意就快D Share啦!