掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

范范都撐! 徐若瑄要做絕世好媽 范范,徐若瑄,范瑋琪,



台灣靚媽徐若瑄歷盡千辛萬苦先生咗BB「李V寶」,出院休養後,連日喺facebook上載最新動態,坐月進度好理想,亦做足晒準備要做個好媽咪。

尋日(8月28日)佢去睇醫生,包到密密實實,真係認唔到佢,徐若瑄就話:「坐月中包緊緊!醫生我來了、一步一歩慢慢地、走路的感覺真好!大腿肌今天很配合喔~~有進步~」之前陀B時臥床,幾個月無落地,唔怪得徐若瑄咁雀躍。

而今日佢就上載咗以前長髮飄逸嘅相,似乎係對比佢早兩日啱啱退水腫嘅相;不過佢就唔係懷緬以前有幾索,反而話:「長髮可以留回來、肌肉可以練回來、事業就算拼不回來、寶寶的成長只有一次,媽咪全力以赴努力兼顧!長髮可以留回來、肌肉可以練回來、事業就算拼不回來、寶寶的成長只有一次,媽咪全力以赴努力兼顧!」

而另一位台灣星媽「范范」范瑋琪都留言力撐,指佢一定可以做個好媽咪,家庭工作兩兼顧。
尋日(8月28日)佢去睇醫生,包到密密實實,真係認唔到佢
鍾意就快D Share啦!