掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

麥明詩重蹈覆轍唔知失守 麥明詩,



麥明詩再次露毛,明顯唔同嘅係,今日超級冇狀態!

next 1/1 pre

佢話唔知出事,不過聽日都唔會睇新聞喇,唔想影響心情!

next 1/1 pre

你隻眼呢?攰到阿媽都唔認得!

next 1/1 pre

咁睇就冇事嘅!

next 1/1 pre

麥明詩(左)就頻頻出事,而「對手」龐卓欣就成日被爆料!

next 1/1 pre

麥明詩(左起)、龐卓欣、吳佩欣、朱嘉莉

next 1/1 pre

一眾佳麗再以泳裝示人。

next 1/1 pre

候選港姐1號麥明詩在將軍澳電視城出席無綫《2015香港小姐競選決賽》泳裝綵排。身穿三點式的她雖然身材勻稱,但是狀態卻比起初參選時大跌watt,更有些少面青口唇白!訪問時談到她沒以前般神采飛揚,她就坦言有少少攰:「聽日係大日子,咁將啲能量、精力留畀聽日,所以係顯得攰啲,聽日盡地一舖!」問她有否信心明天奪冠?她直言賽果「好難估」,更謂:「咁一嚟投票,民意就很難猜測嘅,另外又要睇表現。我見其他佳麗都狀態大勇。(擔心?)唔會用擔心嚟形容,都開心大家可以發揮到。(嚇窒?)唔會,一早見到佢哋嘅潛力。(你嘅潛力呢?)已經出晒喇!(點補救?)都仲有三分釘嘅!」

問她認為誰是最大對手?她謂:「睇報紙就話係Ada(龐卓欣)!」亦認為對方實力平均、好叻。講起她在《2015香港小姐次回戰》以現代舞撼贏Ada歌唱表演,他就大讚對方歌唱造詣高:「可能上次評判驚訝我識跳舞所以先加咗分!」

另外,談到她上次着泳裝走光,她就笑言今日不知道自己有否再度失守:「所以聽日唔睇報紙,咪畀呢啲嘢影響心情!」不過,非常不幸地,麥明詩又再次失守露毛了!她亦透露明早會飲雞精備戰,更謂:「我以前考試都日日飲雞精!」

鍾意就快D Share啦!