掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

胡楓親筆信感謝支持《4個小生去旅行》 胡楓,



胡楓公開親筆信感謝各方好友支持節目《4個小生去旅行》。

next 1/1 pre

封親筆信一出,喺好短時間已經有近千個LIKE。

next 1/1 pre

網民仲大讚修哥啲字好靚。

next 1/1 pre

好多人留言話希望會有第三集!

next 1/1 pre

修哥話見到咁多人支持都覺得好感動。

next 1/1 pre

由謝賢、胡楓、曾江及Joe Junior主持的無綫節目《4個小生去旅行》喺28號晚已經播埋最後一集,喜歡玩吓年青人玩意嘅胡楓,仲喺Facebook開專頁update又新又爆笑嘅幕後花絮短片。《4》播完冇幾耐,胡楓立即喺Facebook update,今次更上載一封親筆信,內容係話多謝公司幫佢開設Facebook戶口,「想不到迴響那麼大,你們的關懷,祝褔和讚賞,令我覺得感動,甜絲絲,如沐春風的喜悅,衷心多謝支持。」

胡楓仲話好唔捨得個節目完結,又話呢個Facebook都完成使命告一段落外,仲祝大家身體健康,由青春走到白頭咁話!其實胡楓呢個留言一出,未夠半個鐘已經有近千個Like,好多網友留言祝褔四個小生之外,又話好期待會推出第三輯,大部份網友仲大讚胡楓手字非常工整漂亮!

鍾意就快D Share啦!