網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月3日 星期一

李逸朗力撐緋聞女友朱晨麗:唔應該懷疑 李逸朗,朱晨麗,



緋聞女友朱晨麗被指「突然富貴」,身為好友的李逸朗就開腔力撐。

next 1/1 pre

被人斬到成身血的李逸朗希望付出的努力得到回報。

next 1/1 pre

刀手狠狠地斬向Don,令他成身血淋淋。

next 1/1 pre

Don七情上面,相當好戲。

next 1/1 pre

Don話要有呢種場口嘅戲先好睇。

next 1/1 pre

成身血,都幾恐怖。

next 1/1 pre

楊子瑤(左)以及彭懷安上前關心Don的傷勢。

next 1/1 pre

Don、楊子瑤

next 1/1 pre

藝人李逸朗(Don)偕楊子瑤以及彭懷安等到尖東為電影《男極探射燈》拍攝,而戲中飾記者的阿Don今場戲更因其工作被刀手追斬同時被罵「造新聞」,他說:「其實我都係講出事實嘅真相啫,喺佢哋嘅角度咪覺得我『造』新聞囉!」

Don遭追斬成身血

雖然Don在拍攝期間被人不斷追斬跟住跌落地,最後仲搞到成身血淋淋,不過他亦非常專業,即使手掌擦損甩皮依然不叫一聲痛,更說:「係啲血漿黐立立啫,其實係有呢啲場口部戲先會好睇。」不過Don最擔心的仍然是怕在車手騎電單車駛至時來不及將子瑤推開致發生意外。

問到拍攝的苦況時,子瑤不言辛苦之餘更大讚好玩,Don不及在旁打趣謂:「好玩,玩咗十幾年,梗係好玩。」Don更稱與劇組合作得開心,與對手相當有默契,希望票房好並期待開拍續集,繼續將傳媒行業的真人真事搬上銀幕!

提到曾與Don傳緋聞的朱晨麗最近突然富貴,去旅行兼買樓的報導,Don直說要講公道說話:「我同佢係有聯絡嘅,我都知佢儲錢儲咗好耐,而佢買樓係畀首期再供係好合理,幫佢搞嗰個銀行職員我都識,我覺得作為一個藝人努力咗咁多年,唔應該懷疑,努力向上應該要支持,相信佢啦。(你哋常聯絡?)嗰時咁啱有聯絡開,係近排比較忙先無。」

鍾意就快D Share啦!