網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月3日 星期一

深夜突襲銅記 側田即興街頭獻Sing 側田,



側田玩即興,深夜時份於銅鑼灣街頭獻聲。

next 1/1 pre

現場還有泥鯭(左)、林二汶(左2)。

next 1/1 pre

有居民投訴聲浪太大,未幾有警員到場了解。

next 1/1 pre

之後轉戰時代廣場,現場勁多人。

next 1/1 pre

側田愈唱愈high。

next 1/1 pre

側田話香港應該多啲街頭表演。

next 1/1 pre

歌手側田早前才完成演唱會,近日難得空閒的他,於凌晨約十二時,與相識大半年的長髮女友往銅鑼灣行街拍拖,戴帽的側田沿途引來不少途人目光,但他沒理會,繼續與女友邊行邊談情,期間兩人路過利園山道,見林二汶、樂隊Mr.鼓手Tom及RubberBand成員泥鯭等人於街頭表演,歌癮大發的側田即興加入,與林二汶合唱。

現場見側田拿起結他又彈又唱,女友則站於一旁打氣,側田唱了三首歌,他唱完一首英文歌,又唱國語歌《愛我別走》以及《半斤八両》,引來過百途人駐足欣賞。側田唱到中途,因聲浪過大遭附近居民投訴,未幾有警員到場了解,側田見狀即停唱,與女友站於街角暫避,此時有不少歌迷要求合照,他都有求必應,更與他們閒聊。

愈唱愈High

仍未唱夠的側田可謂出師不利,眾人被「冚檔」後為免再遭投訴,只好走鬼轉移陣地,往時代廣場的露天位置,加入另一隊原本正在表演的樂隊齊齊夾Band,期間側田情緒高漲,不停以木箱作敲擊樂獻技及玩搖鼓,獲得不少觀眾的掌聲。

事後側田受訪,提及女友陪他於街頭獻唱,他避而不答,只說:「我都係路過,多謝佢哋邀請我一齊表演。見成大班人唱得咁開心,咪加入一齊玩,外國好多呢類街頭表演,香港都應該多啲。」

街頭表演零酬勞

同場的林二汶,接受《東網》電話訪問時表示:「街頭表演係成班人即興,我就夜晚10點幾過去。(聲浪太大被投訴,有警察到場?)因為有啲時間可能太嘈,影響到附近居民,所以下次會提早啲唱。」問眾人作街頭表演,觀眾有否給予酬勞?她笑言:「見好多街頭賣唱嘅人擺個錢盒喺度,好多觀眾都會畀錢,但我哋冇擺盒,所以全晚冇人畀錢。」

鍾意就快D Share啦!