掃呢頁CODE去手機

2015年8月20日 星期四

家屬抵四面佛 哭祭慘死港少女 政治時事,





其他影片:>>






彭的6名親屬先進行路祭,跪地合十;陳父抱著一大束太陽花。(易仰民攝)

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

泰國曼谷當地時間約8時45分,兩名死者彭韻芝及陳詠釿的家人,抵達四面佛外進行路祭。彭的6名家屬先開始,彭媽媽想起愛女悲從中來,泣不成聲:「囡呀囡,你返嚟呀!你聽唔聽到呀?以後都見唔到你喇…」彭父即緊抱妻子互相安慰,而其他家人則跪地嚎哭,場面傷感。

稍後陳詠釿的父母亦上前路祭,他們放下一束太陽花,陳母蹲下哭著道:「釿釿,你要好好…你要跟我哋返去呀!我哋會永遠掛住你,你永遠係我心目中嘅乖囡。」其後他們低頭唸經;路祭過程約10分鐘,其後兩家人登乘入境處的旅遊巴離開。

鍾意就快D Share啦!