網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月25日 星期五

與盈盈細女同日生 大肚婆姚樂怡 與好姊妹慶祝42歲牛一 盈盈,姚樂怡,湯盈盈,



與盈盈細女同日生 大肚婆姚樂怡 與好姊妹慶祝42歲牛一

2015-09-25 17:18:00



(微博圖片)

現時已懷孕六個月嘅姚樂怡,前日度過42歲生日,亦係佢最後一次「做女」嘅生日,樂怡班好姊妹包括佘詩曼﹑文頌嫻﹑郭少芸及梁靖琪等一齊慶祝,由於湯盈盈細女Kassidy剛出世,所以未能出席。

不過咁啱樂怡生日日期,同Kassidy係同一日呀(9月23日),咁明年咪可以一齊慶祝囉﹗樂怡開心表示:「昨晚最後一次做女的生日,謝謝一班好姊妹Love u all @Toby梁靖琪 @佘詩曼Charmaine @文頌嫻Annie @周家蔚JanetChow @郭少芸 還有 @湯盈盈 下年和你細女一起慶祝生日了﹐恭喜你呀!昨天出生的人又靚又叻特別聰明」

生日快樂﹗



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!