網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月25日 星期五

料掀執笠潮 先達老行家:前所未有咁慘淡! 政治時事,





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

iPhone6s開售首日,回收價前所未有咁難睇,令一眾果農大跌眼鏡。「今次真係前所未有咁慘淡,比起最高峰時期,無咗8成生意,每部賺得50蚊。」在先達經營手機買賣15年的蕭先生,由iPhone 2G到iPhone 6s,見盡市況升跌,要數iPhone炒風的黃金期,就是iPhone 4,「香港同外地市場夾埋需求好大。」每部電話可賺最多500元,據知當時不少手機店老闆靠此撈到風山水起,有人可以買車買樓,好景一直維持至4S。

但自iPhone 5開始,炒風首現跌勢,「開始有大陸人直接嚟香港收機,又有大量街邊收機佬」。但靠內地客支持生意,發貨日先達仍會出現排長龍放機的情況。

講到今日淡況,蕭先生指,今年內地同日發貨,重撃炒風,如非有杜拜、印度市場支持,相信先達生意更慘。他指,其實先達不少手機店近半年已進入冰河時期,本來每年炒iPhone的利潤佔先達手機店全年八成生意,以彌補淡季生意,一旦今次炒iPhone 6s生意慘淡,估計未來會有手機店相繼結業。

iPhone6s開售首日,回收價前所未有咁低,令一眾果農大跌眼鏡。(張鼎和攝) 蕭先生指今次真係前所未有咁慘淡。(黃學潤攝) 蕭先生估計未來會有手機店相繼結業。(黃學潤攝)
鍾意就快D Share啦!