掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

啟晴邨6歲女童 放學後失蹤





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

【更新】上午10時許,警方大批PTU到場支援,消息指康晴樓11樓後樓梯被封鎖調查

九龍灣啟晴邨康晴樓,一名6歲女童,昨午4時許放學後,穿著校服落街玩耍,但一去不返,家人尋找不獲,女童母親於今日凌晨3時許報警求助。警方到今日上7時許,繼續派員在康晴樓一帶搜索,尋找失蹤女童下落。

一眾街坊對事件感到驚訝。陳小姐稱,平日較少讓女兒落街玩,放學後通常便會返屋企,即使落街都一齊,「唔放佢走咁遠,自己拖住」。徐太對事件亦感到憂慮,認為區內「治安ok,冇嘢,好正常」,帶兒子落街亦會跟貼「睇住」。

警員在康晴樓搜索失蹤女童。(謝志輝攝) (謝志輝攝) (謝志輝攝)
陳小姐稱,平日較少讓女兒落街玩(謝志輝攝)
鍾意就快D Share啦!