掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

37歲林雅詩脫婚戒出寫真 疑與商人老公關係見紅 林雅詩,



九十年代三級片女星林雅詩,同葉玉卿、葉子楣一樣,終極嫁人收山。結婚十年,37歲嘅林雅詩忽然復出,話下月出人妻寫真,完全唔怕老公嬲豬。

林雅詩老公從商,經營鋼鐵生意,兩人05年結婚,翌年誕下一子,林雅詩自此亦收起性感,專心相夫教子,不過息影12年,林雅詩狀態依然fit爆。

家住西貢千萬豪宅,一直婚姻美滿,惟2013年林雅詩忽然於微博貼十指緊扣晒戒指圖,但寫道:「點解要咁對我?」令外間不禁聯想其婚姻存暗湧,依家更忽然話出寫真,林雅詩接受周刊訪問時自言係先斬後奏,更揚言:「唔可以再靠男人!」至於婚戒,亦已除下。林雅詩當時話:「婚姻嘅嘢好難講,將來唔知發生乜嘢事,你有你哋睇我好,但始終女人要有自己嘅事業,總之好多嘢唔可以睇表面。」

報道今早出街,晚上林雅詩就同陳昭昭及梁焯滿到旺角出席月餅收集活動,林雅詩與男助手先到,見其左手手腕包崩帶,神情呆滯。問佢係咪扭親?林雅詩呆了半晌才說:「唔小心整親。」今晚亦未見其戴婚戒。及後林雅詩再受訪時,再被問及鎅手,她始說:「係有少少意外。」

至於如何整親?林雅詩又想了一會:「…er……都係唔小心整親。」鎅傷?她想一會才說:「少少鎅傷。」

談及周刊報道指其婚姻疑亮紅燈,記者問林雅詩近況如何,佢就話:「冇咩特別,都OK。呢期較忙,十月出寫真,都係忙宣傳同湊小朋友。囝囝就快十歲。」至於家庭狀況,林雅詩又想了想:「er……OK…。」

至於寫真尺度,林雅詩強調:「一定唔會似以前咁大,始終做咗媽媽,最多只係健康性感。」

問佢係咪扭親?林雅詩呆了半晌才說:「唔小心整親。」
鍾意就快D Share啦!