掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

蘇康肥到踎低起唔到 [FACE - 435] MF,



4個加埋接近 200歲,不過就以任賢齊同梁漢文 keep得最好,留意後面堆 fans,全部都奶奶級㗎!

全知言

蘇康肥到踎低起唔到

蘇永康、梁漢文、黃家強同任賢齊, 4個中佬唔知點解走埋一齊,仲要開演唱會,改名叫「男人幫」,呢個名相當飛圖、滾石 feel,唔緊要,上星期舉行記者會, 4位阿叔全黑造型出場,除咗任賢齊、梁漢文食得住呢個名外,見到黃家強嘅畫眉同厚粉,似女人幫成員多啲喎!

至於一向係潮 icon嘅蘇永康,衫就一定潮,可惜之後同粉絲大合照,佢跪喺度影相就出事,肚腩勁凸外,竟然唔夠力起身,要捉住梁漢文隻手借力先上到嚟! 47歲啫,其實用咁多錢買衫,不如操靚個身形仲好啦。你𠵱家係男人幫、唔係老人幫呀?

成班阿叔落台同粉絲影相,蘇康雙腳跪地影,影咗都唔夠 1分鐘,起身要捉住梁漢文雙手借力,再要梁漢文幫手扶先上到嚟。

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!