網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月1日 星期二

龐卓欣失冠軍 富爸爸包場呵番 龐卓欣,

麥明詩與龐卓欣昨日返電視城會見傳媒,表現風騷。

龐卓欣失冠軍 富爸爸包場呵番

出爐港姐冠軍麥明詩與亞軍龐卓欣前晚得獎後,各有不一樣的慶祝活動。雖然龐卓欣未能奪冠,但她的「富爸爸」龐寶林依然在蘭桂坊花五位數包場「呵番」,富三代男友Solomon亦有到場支持。至於得獎後感性爆喊的麥明詩則未有大肆慶祝,她選擇與家人靜靜地在家中慶祝,麥媽媽更準備了燕窩慰勞女兒,場面溫馨。

《2015香港小姐競選》前晚圓滿結束,三甲塵埃落定為冠軍麥明詩、亞軍龐卓欣及季軍郭嘉文,「十優港姐」麥明詩更包攬「最上鏡小姐」成為雙料冠軍。她接受加冕時已經想喊,其後拍攝得獎感受到後台受訪也喊個不停,要化妝師為她補妝。她共獲得166,654位市民投選冠軍,令她以925,173分以倍數拋離「宿敵」龐卓欣所得的405,295分,季軍郭嘉文則有257,064分。

男友讚表現出色

出爐港姐前晚得獎後隨即為官方刊物拍照至凌晨兩時許,「喜愛夜蒲」的龐卓欣忙碌完一整天未有回家休息,反而飛奔前往蘭桂坊。不過龐卓欣今次並非到蘭桂坊夜蒲,原來「富爸爸」龐寶林花了五位數包下餐廳為愛女慶祝,龐卓欣富三代大隻男友Solomon亦有親身到場「餵飽」女友。龐卓欣父母及男友專程到餐廳樓下迎接,更應邀大方合照。Solomon被問到女友未能奪冠會否失望?他說:「唔會,佢表現好好,由開始到尾都好好,會同佢食飯慶祝。」龐寶林對女兒表現亦感滿意,笑謂已超出預期。

龐卓欣
  • 龐卓欣
麥明詩父母及哥哥早已在寓所樓下,迎接凱旋而歸的麥明詩。
  • 麥明詩父母及哥哥早已在寓所樓下,迎接凱旋而歸的麥明詩。
龐卓欣很感激父母及男友一直支持,未能奪冠亦沒有覺失望。
  • 龐卓欣很感激父母及男友一直支持,未能奪冠亦沒有覺失望。

另邊廂,麥明詩帶同無綫攝製隊回家拍攝慶祝情況,其父母及哥哥一早已在樓下迎接,落車後她先與父母及哥哥擁抱,之後拖着媽媽回家。父母在家準備了燕窩及蛋糕為女兒慶祝,麥明詩更餵媽媽吃燕窩。

麥明詩餵媽咪食燕窩,場面溫馨。(無綫畫面)
  • 麥明詩餵媽咪食燕窩,場面溫馨。(無綫畫面)
Solomon輕扶龐卓欣纖腰進入餐廳。
  • Solomon輕扶龐卓欣纖腰進入餐廳。

拍劇指定後生靚仔

此外,麥明詩、龐卓欣、郭嘉文及友誼小姐林凱恩昨日在電視城會見傳媒。麥明詩說:「返到屋企瞓覺啦,仲有食消夜。屋企都重溫情,不過平淡啲,冇大肆慶祝。(親友致電祝福?)個電話(畀短訊)震到冇晒電。(男友有冇同你慶祝?)我唔知你講邊個,男性朋友就好多。(網民質疑你隱瞞有男友。)咁你哋再摷吓!冇男友,但有好多朋友。(網民質疑你整容。)依家先講,唔早啲講!我牙都冇箍過,同童年相都似樣。(嘗試拍劇?)睇吓邊個做男主角,要後生、靚仔!(你參選時三度露毛。)我唔知咩事,台上quick change冇平時咁小心,好不幸,唔想因服裝影響演繹。」

龐卓欣則透露回家後,與家人重看比賽至凌晨五時。問到家人有甚麼獎勵?她說:「屋企人喺餐廳包場同我慶祝,佢哋喺餐廳等到我3點,想親身恭喜我。(知你鍾意先去蘭桂坊?)唔係,餐廳係朋友開嘅,平時12點就關門。」提到她當選後會面對多種誘惑,要不要向男友派定心丸?她說:「冇,對佢係好事,個個都知佢係我男友,佢好自豪。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!