掃呢頁CODE去手機

2015年9月4日 星期五

盤點韓國電影圈最有叫座力五大女星 全智賢封后 全智賢,



【韓流】盤點韓國電影圈最有叫座力五大女星 全智賢封后

2015-09-04 08:00:00



無論邊個國家,喺電影圈嘅世界好多時都係男演員做主導,即使好似荷李活咁,好多時大片孭飛做主角都係男演員,不過有唔少女星都係具有叫座力,而目前喺韓國超過千萬票房嘅電影作品中,雖然基本上都係男演員擔大旗,但都有部份過千萬觀眾人入場人次嘅電影由女星擔正,當中具有叫座能力嘅女星就有擁有全智賢、金慧秀、孫藝珍、河智苑同嚴正花。

而五人當中就以全智賢最犀利,佢出演嘅作品累積票房有近3,900萬觀眾人次,電影代表作品有《我的野蠻女友》、《雛菊》、《盜賊們》、《觸不到的戀人》、《復國者聯盟》等,全智賢仲係唯一一位女星有兩部逾千萬觀眾人次電影嘅演員,可見女神地位不容置疑。

至於緊隨全智賢之後就係有入主演《盜賊們》嘅金慧秀,佢嘅累積票房有近3846萬觀眾人次,排在第二名。排第三名就係孫藝珍,雖然佢嘅電影就未試過破千萬觀眾人次,但佢曾拍下唔少代表作,好似《假如愛有天意》、《白夜行》、《海盜》等,累積票房有近3317萬觀眾人次。

第四名及第五名就分別係河智苑同嚴正花,兩人都一齊演出過《海雲臺》,河智苑嘅累積票房就有近3311萬觀眾人次,而嚴正花就有約3157萬觀眾人次嘅累積票房。



第一名:全智賢



第二名:金慧秀



第三名:孫藝珍



第四名:河智苑



第五名:嚴正花

鍾意就快D Share啦!