掃呢頁CODE去手機

2015年9月4日 星期五

同老婆搞緊離婚 Ricky認與夢夢同床 夢夢,朱翰博,Ricky,戴夢夢,





其他影片:>>






前晚在灣仔舉行的「第二屆粵語歌曲排行榜頒獎禮」,鄧麗欣(Stephy)與吳若希獲「最受歡迎女歌手」,許志安、梁漢文和陳柏宇則獲「最受歡迎男歌手」,太極獲「殿堂搖滾樂隊大獎」,跟戴夢夢搞婚外情的已婚太極鼓佬朱翰博(Ricky)成全場焦點,他講得獎感受時主動提「夢」:「發夢都冇諗到。」

戴夢夢(左)、Ricky

資料圖片

問Ricky是否有好多個夢?他說:「唔好亂講呀,得一個咋!」跟夢夢發展好順利?他冧爆說:「晚晚發好夢!」兩個人一齊瞓發夢?他笑說:「嘩!好尖銳喎,有時啦。」直認跟夢夢有同床,下步是否生仔?他緊張說:「呢啲唔好亂講呀!」

日前本報影到兩人去北角睇二千萬樓是否築愛巢?他說:「唔好講笑啦,不過都要搵個竇住㗎,唔一定要買。」計劃跟夢夢同居?他說:「醞釀中,有可能。」搵夢夢契爺林建名贊助婚禮?他笑說:「咁都唔錯喎,要問問佢先。」並透露正處理與妻子的離婚手續。

採訪:馬建華

攝影:陳志嵐

鍾意就快D Share啦!