網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月21日 星期一

林夏薇忙到冇時間「造人」! 林夏薇,



林夏薇忙到冇時間「造人」!

next 1/1 pre

林夏薇話如果有BB會同大家講!

next 1/1 pre

大合照!

next 1/1 pre

林夏薇同老公好Sweet!

next 1/1 pre

藝人林夏薇(薇薇)剛榮升莫太不久,最近更成為火鍋店老闆娘多棲發展,今晚她約齊一班無綫劇集《收規華》的演員們齊到自己開的火鍋店打邊爐順道收看劇集大結局,直認請客之餘,更準備投影機直播大結局。

生B隨緣

雖然薇薇剛忙完劇集宣傳兼新鋪開張,不過剛成為莫太不久的她亦不言休希望繼續工作,更透露屯門分店亦在試業中非常忙碌,幕前工作亦未打算退下來!又說結婚至今就連「Honey Moon」都未去,莫講「造人」,她說:「如果有咗BB就拍唔到(計劃?)我同老公都無計劃,隨緣啦。(幾時補度蜜月?)唔一定要去嘅,其實兩個人開心日日都可以好浪漫。(婚前去得多?)更加無可能,婚前我連拍四套劇,無停過,做咩咁想知?(你結婚好神秘,有小朋友?)唔係話個天跌落嚟就有架嘛!要隨緣!(有BB會講?)有咗無得唔講。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!