網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月7日 星期一

搭的士疑司機兜路遭辱罵報警 甄詠珊: 「佢鬧我正龜婆」! 甄詠珊,

打的去飲的甄詠珊竟遭司機不禮貌對待,更連發3則博文噴火!

【太陽報專訊】前性感女子組合Freeze成員甄詠珊昨日怒轟的士司機,她指平日40元的車程疑因司機兜路而變成79元,下車時更聽到司機鬧她「正龜婆」!嬲爆的她報警之餘,更在微博公開司機的資料。

自認EQ高的甄詠珊昨日在微博圖文並茂怒轟的士司機,她表示前日由太子乘的士往圓方時,疑因司機兜路令平日約40元的車資跳至79元,多近一倍:「非常極度超級爆嬲,簡直唔可以用嬲呢個字形容,警就已經報咗…我一直唔敢出聲,因為驚畀人掉落車,一直忍,終於到咗我就講:我話你兜路喎,你咪當我遊客」其後她再發文:「當我落咗車,好清楚聽到佢鬧我正龜婆,嘩,你哋話我係咪要爆?」

拍片開司機名

甄詠珊不但怒發3則微博,更開司機名兼公開事發時所拍的短片,片中聽到甄詠珊不斷質問司機有否兜路,更揚言司機不回答便不下車:「即係油麻地去尖沙咀要80蚊?你講呀,你有冇兜路……」司機指不需回答,是按錶收費,自己有權選擇行車路線,反指甄詠珊冇出聲,甄詠珊即激動說:「你冇問我呀!」最後司機拋下一句:「你投訴你有咩可以去投訴,我打定張單同警察解釋!」

甄詠珊昨日接受本報電話訪問時指肯定對方不是鬧她「八婆」:「佢個嘴形係龜字。」又指公開事件是希望政府正視的士獨大問題:「唔係第一次遇到,其實都諗緊告唔告,唔係想罰佢啲咩,係想畀多啲選擇市民,依家Uber冇咗,都有遇過好司機,落車有畀100蚊獎勵。」她指當日去飲宴驚會飲酒,故不駕車而搭的士:「都明白司機要搵食,但最大問題係態度,真係好嬲,所以中午打電話報警!平時我揸車去圓方,經彌敦道去塘尾道,但今次個司機行界限街,跟住再由海港城嗰邊轉去圓方!」

石詠莉致電安慰

前隊友石詠莉昨日獲悉甄詠珊遇的士司機兜路兼不禮貌對待時說:「咩咁慘慘豬呀!轉頭打電話安慰佢,好男不與女鬥,報咗警就交畀警方處理,相信呢個世界有法律。」她又認同現時的士獨大,亦曾因車程太近而被的士司機罵。

文:專案組

相關新聞

雨僑曾被拒載 減乘的士

甄詠珊難忍司機辱罵報警

甄詠珊自拍的士單據,又於事發時拍片。
鍾意就快D Share啦!