網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月29日 星期二

劉佩玥唔介意孖伍允龍拍親熱戲 劉佩玥,伍允龍,



劉佩玥話同伍允龍只不過係緋聞,唔會特別避忌對方。

next 1/1 pre

伍允龍喺戲中多次英雄救美,想冧死人咩。

next 1/1 pre

搞咩笑得咁開心?

next 1/1 pre

認真懷舊。

next 1/1 pre

伍允龍

next 1/1 pre

劉佩玥

next 1/1 pre

張國強

next 1/1 pre

藝人伍允龍、劉佩玥和張國強日前為無綫新劇《城寨英雄》拍外景,他們穿上五十年代戲服坐上黑色老爺車,穿梭於九龍塘街頭。阿龍扮演阿Moon的保鏢,更會發展感情線。

談到二人早前傳出緋聞,拍親熱戲會否尷尬?阿Moon說:「緋聞啫,冇乜特別,又唔係真嘅,唔需要避忌或介意。」她又透露多次獲阿龍英雄救美,自言應付動作場面也不是省油的燈:「雖然唔似陳展鵬、阿龍有一身功夫,但我啲功夫都耍家㗎!好多古靈精怪嘅嘢,唔同一般野蠻千金小姐。(鍾意好打嘅男仔?)唔係打得嘅男仔吸引女仔,係健康、令女仔有安全感嘅男仔先吸引人。」

首次拍劇的阿龍在劇中有大量打鬥戲,最開心是重遇一班合作過的武師:「同吳家樂打最多場,佢身手都ok,第一場唔係好熟,大家就住打,拍耐咗變成朋友,大家都打得好爽、好放。(個個唔夠你打?)角色寫到我好好打,元秋做我媽咪,佢有打我,但冇過招,我哋一齊夾份打壞人。」

阿龍表示最難忘到森林拍打戲,因場地淺窄又多石,不過最辛苦相信是稍後拍的打擂台戲:「因為要除衫,呢套劇好多場面要除衫,要保持體能又唔可以食咁多,所以有啲辛苦。(騷肌肉?)會,呢排都練多少少、食少啲,暫時都有六舊腹肌。」

感情生活方面,與鍾嘉欣已分手的阿龍說:「依家主要諗工作,嚟緊工作都密啲,加上大部分係動作戲,真係要好專注,唔係自己同旁邊嘅人都好易受傷。」並強調跟阿Moon是朋友關係。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!