網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月29日 星期二

陳展鵬嫌洪永城招積預告開拖 不和上面 句句有骨窒到應 陳展鵬,陳展,洪永城,



(綜合報道)(星島日報報道)台慶劇《張保仔》昨日於將軍澳新都城舉行宣傳活動,劇中演員都穿上戲服到場:早前曾傳出不和的陳展鵬及洪永城,昨日在台上台下更顯得針鋒相對。

  文:駱震寧 圖:鄧國良

  陳展鵬與洪永城昨日雖有互動,但不和傳聞卻真假難分。席間,演員們要重演戲內劇情,陳凱琳(Grace)重演為洪永城人工呼吸一幕。貪玩的洪永城趁 Grace接近時,一手抱她埋身借位擁吻。此時,陳展鵬即說:「拍戲時係咁都算啦,Grace爸爸媽媽 度 !」

  「佢使乜我教!」

  之後陳展鵬跟傅嘉莉先接受訪問,向展鵬提到與洪永城在台上針鋒相對,他說:「佢係前輩,玩 !有後浪都係好事,最緊要佢推到我上岸。」展鵬笑指對方言行比較現代。他說:「佢叫我鵬叔,初時叫鵬哥,但係鵬哥只得一個,就係盧海鵬;咁我係阿叔嘛,好多人都叫我阿叔。」

  問到傅嘉莉可見過他們有火藥味?她說:「戲入面有囉!」陳展鵬接 說:「我過兩個禮拜就真係打佢 啦,佢咁招積。」展鵬又提到戲內各前輩,都默默地在背後教導新人,希望角色演得更立體。問到展鵬可有教導洪永城演戲?他說:「佢使乜我教啊!計埋《張保仔》佢已經第四套,仲吸收唔到、交流唔到、佢好難再上;佢下套都做主角」

  學大聖劈卦迎戰

  向洪永城提到被指太招積、預告兩星期後講手時,洪永城表現得一頭霧水說:「咁我唯有學大聖劈卦同佢打過」談到見他們針鋒相對,洪永城表示宣傳而已,事前亦沒有跟展鵬夾過。問到他如何稱呼展鵬?他說:「同佢Fans一樣叫鵬鵬囉。(佢話你叫佢鵬叔。) !睇 佢真係講 好多 喎!」問到洪永城在拍攝期間可有向展鵬討教?他說:「梗係有佢咁有經驗,我成日都請教佢。」提到展鵬卻說他不用教導,指他已拍攝4套劇,若仍未能吸收及交流、難再上位。他說:「咁我自己再進修一下,佢千祈唔好教我。之後再同佢鬥戲,如果輸,咪輸囉!」

  問到出手抱緊陳凱琳不怕鄭嘉穎介意嗎?洪永城說:「唔會 !鄭生唔係咁小器。我第一套劇《天眼》,就係同嘉穎、展鵬合作。」而陳凱琳亦認同只是宣傳。談到跟鄭嘉穎拍拖後,第一個中秋節未能人月團圓。她透露有通電話祝對方中秋節快樂,但她認為中秋節最重要跟家人渡過,而前日能夠跟家人吃飯,她感到十分高興。

  ■傅嘉莉與陳凱琳隔開兩個大男人,唔通真係怕佢 打架?

  ■洪永城的舉動雖未激嬲陳凱琳,但陳展鵬就好睇唔過眼。

  ■陳展鵬與洪永城的不和傳聞,有愈演愈烈之勢。

  娛樂

鍾意就快D Share啦!