網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月3日 星期四

偷龍轉鳯換走iPhone CCTV影晒 政治時事,iPhone,





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

iPhone手機深受「果迷」熱捧,連帶亦成為賊人覬覦的對象。先達廣場昨晚上演一幕偷龍轉鳳,女賊以Dummy機(樣板機)換走iPhone 6 Plus手機。

失竊手機店的店員唐先生透露,昨晚7時55分,一名身穿黑色中袖上衣、年約35歲的女子,步入店內觀看後又離開。「隔咗兩分鐘就返轉頭,話想睇部金色的iPhone 6 Plus。」唐先生遂取出手機給她,「佢左手一直揸住部機,跟住講呢樣講個樣,話『我個仔成日畀人呃』之類,冇為意,講咗兩分鐘,又話想要睇第二隻色。」唐先生轉身往取機,此時該女子卻說不要了,並將金色的機放在櫃面,匆匆離去。

唐查看手機,卻發現是一部Dummy機,「屏幕花晒,應該都係偷返嚟的。」經翻看閉路電視,懷疑該女子趁他不察,以披肩作遮掩偷龍換鳯,以Dummy機換去金色的iPhone 6 Plus。他慨嘆該名女子樣子斯文,不料卻淪為賊匪。「諗住佢驚凍先拎住件披肩,點知...問過行家,原來8月29日,亦有手機店中招。」他提醒其他小商戶提防類似事件,但若女賊在3日內交回電話,將網開一面,既往不咎。

鍾意就快D Share啦!