網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月3日 星期四

直擊百日宴 洗米華按摩氹正印 [壹週刊 - 1330] 洗米華,周焯華,M1,



入場時 cool爆嘅洗米華,在場內卻主動幫老婆按摩,好熱情。

探熱針

直擊百日宴 洗米華按摩氹正印

澳門賭業猛人周焯華(洗米華),上月又被爆與 Mandy Lieu遊首爾,不過每次出埠玩完,返到屋企,又做番好細心人夫,補鑊冇限 loop。

日前正印小米女百日宴,周焯華公然餵老婆飲酒,又攬住影相,成功修補關係,全因一招按摩功!

以柔制剛

自從正印同 Mandy Lieu前後腳生女,三個月來,無論正印洗米嫂如何不聞不問,甚至在機場上演 fing開老公的冷水場面,但周焯華依然屢敗屢試,努力氹番老婆,保住頭家。

補鑊考耐力,終於見到成績!上週日(八月三十日),正印小米女周羨潼( Damiana)百日宴,夫妻關係,已見有改善。

周焯華為正印小米女,在澳門豪花百萬搞池畔派對,更同洗米嫂影恩愛合照,成功破冰。本刊直擊當日池畔派對,入場前,一家五口大合照,面對傳媒,周焯華 cool爆,與家人企到離行離列,但入場後,卻是另一回事。

Party開始,洗米嫂滿場飛招呼親友,對小米女 Damiana極痛錫的周焯華,則留守 BB車旁,不時𠌥低身,呵住 B女。各自周圍招呼親友後,兩公婆終於有機會一齊坐低,不過洗米嫂只顧與同枱的女友人吹水,完全冇理會在旁的老公。正印冷待,但周焯華唔理咁多,出手在老婆膊頭按呀按,按完又𢱑背脊,按摩神功維持半分鐘有多。老公做晒主動,當刻洗米嫂冇厘反應,你有你按,我有我同人傾偈,但之後都係心軟,笑晒影破冰合照,百日宴唔再黑老公面,周焯華以柔制剛,「軟功」得米!之後不時攬住老婆影相,機不可失。

受落嘅洗米嫂,俾老公破冰攬住影合照。

按完又幫佢𢱑背,認真好服侍。

百日宴兩公婆破冰。

按摩功得米,食住上嘅洗米華餵埋老婆飲酒。

洗米華不時走近 BB車呵小米女,翌日飯局又肉緊嘴嘴,小米女羨潼甚得爸爸歡心。

親友個女,洗米華都踎低摸面珠, cool爆嘅佢,對住細路變慈父。

派對翌日同大女慶生,洗米華戙高腳唱生日歌,好豪邁。

剪髮示好

據悉,在百日宴前夕,洗米嫂態度已經開始軟化,更專登換了個金色短髮 look,向老公示好。

「幾年前 Heidi試過短頭髮,華哥好鍾意,之後 Heidi留番長,華哥想佢剪番短,但氹咗幾年佢都唔肯。點知百日宴前一日, Heidi忽然剪短啲頭髮,佢明知老公鍾意佢呢個髮型,嗰晚華哥真係不停猛讚老婆好睇。個老公不停補鑊氹,做女人點都心軟嘅!」知情者說。

祝酒後,洗米華繼續攬住老婆招呼客人。

著上三點式嘅梓潼,跟媽咪一樣穿臍環。

同繼母感情要好嘅柏豪(黃箭嘴),當日介紹成班同學俾洗米嫂識。

除許志安,當日現身仲有 Yumiko同劉浩龍,劉仲上台同魔術師玩遊戲。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!