掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

有關心Sa霆 古巨基上月唔覺兩人有異樣 古巨基,



古巨基(左圖)透露有send訊息慰問蔡卓妍(阿Sa)同陳偉霆,但係上個月見過雙方唔覺佢哋有異樣!

next 1/1 pre

而今日就係基仔大喜日子,事關佢榮升做博士呀!

next 1/1 pre

基仔恨生B就恨到出晒面,佢話最期待就係老婆個獎!

next 1/1 pre

努力啲呀,等你呀!

next 1/1 pre

上台攞獎嚴肅啲先!

next 1/1 pre

楊受成先生(右)頒發「世界傑出華人獎」畀基仔!

next 1/1 pre

巧威威!

next 1/1 pre

英皇十五周年澳門演唱會當晚。(資料圖片)

next 1/1 pre

基仔同老婆Lorraine(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人古巨基出席「第十四屆世界傑出華人獎」頒獎典禮,除獲擔任嘉賓的英皇集團主席楊受成頒發「世界傑出華人獎」外,基仔更獲法國北歐大學校長頒授榮譽商管博士的頭銜,可謂雙喜臨門!期間,大學校長向基仔做出打氣的動作,戴上博士帽後的基仔轉身與坐着的楊生握手,便回到座位上。

最想要老婆份「禮物」

受訪時,由「古sir」榮升「古博士」的基仔表示心情非常興奮和感動,與之前參加音樂頒獎禮不同:「要多謝楊生同公司好照顧我,同埋要多謝太太(Lorraine),佢好替我感動,佢今日都有嚟,以前攞獎我都係話多謝助手,今次我哋嘅關係多咗重!」他又謂會與太太和家人食飯慶祝,但就不會特別買禮物做獎勵。問到太太何時有喜,讓他再添喜事?基仔笑說:「呢個獎要等太太頒畀我喇,畀啲時間同空間我哋,我都好期待!(努力緊?)所有獎都要努力!」問到這次的獎項和博士頭銜是否算結婚的禮物?他再次說:「我最期待就係太太嘅獎!」至於下次想得到甚麼獎項?他坦言沒有,認為最重要是做好自己。而基仔正忙於為今年至明年的巡迴演唱會做準備,而太太亦會跟足全程,而明年就會回港舉行演唱會。問到是否巡唱與造人大計同步進行?他笑說:「盡力而為。」

想大家畀空間Sa霆

提到蔡卓妍(阿Sa)與陳偉霆分手一事,基仔坦言有留意新聞,亦有傳短訊關心兩人。問到可會覺得可惜?他認為旁人不方便評論太多,又謂希望外間在藝人的感情事上可給予更大空間:「好多藝人都想大家嘅注意力放喺佢哋嘅事業上。」他又提到在上月的英皇十五周年澳門演唱會中看見兩人,當時不覺得兩人有任何異樣。

搞生意冇遇困難

另外,謝霆鋒的製作公司被指因蝕錢而裁員,基仔表示有留意報道,看到經理人霍汶希回應謂只是人力資源的部署,問到同樣作為老闆的基仔在香港營商的困難?他坦言最辛苦是租金的負擔:「不過大家都努力緊,我自己做嗰啲係懷住夢想去繼續,好似我嘅設計公司,同太太嘅甜品店。(收支平衡?)一個個時段,做餅就知道大時大節會好賣啲,同埋好似我做服裝咁,除咗自己舖之後,有時都會去吓國際時裝展打開吓市場。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!