掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

出書拍 MV講富二代 《賺錢買維他奶》作者:有錢都溝唔到女 [FACE - 435] 富二代,MF,



筆華棋

新書講一個有錢仔去做 7仔嘅故事,為咗真實感,阿 Matt真係以波士頓大學畢業生身份,去中環昭隆街 7仔做咗一個月體驗,都算幾認真。

爆 Like王

出書拍 MV講富二代 《賺錢買維他奶》作者:有錢都溝唔到女

《那 夜凌晨…》《一路向西》都係高登講古台捧紅嘅故事,最近又有新書出爐,《賺錢買維他奶》內容講富二代去做 7仔嘅故事,仲拍埋 MV有法拉利又有豪宅。

作者筆華棋 Matt,只肯透露爸爸係退休傳媒人。能夠廣結富二代朋友,筆華棋話自己喺有錢嘅人之中非常冇錢,只不過屋企唔使靠佢供養。他在波士頓大學經濟系畢業,做過男潮記者,現職演唱會搞手,同過星級 Stylist馬天佑出書《七宗罪》,之前又搞過隊樂隊「緬甸晶宮」。一心想做作家,決定將身邊香港富二代朋友生活寫出嚟,他說有啲 19歲仔都未見過停車場,間房大到有廚房、升降機。不過最開心原來有好多富二代都溝唔到女,我哋呢啲窮 L聽到最開心。

F:《 FACE》  M: Matt

Matt同馬天佑一齊出書《七宗罪》, Matt負責文字,不過連佢自己都唔太滿意。最近推出新書《賺錢買維他奶》,馬天佑當然有撐場啦。 網上圖片

F:點解會寫《賺錢買維他奶》呢本書?

M:有日馬天佑搵我,佢話唔想成日只係幫人襯衫,影 CD封面呀,海報等,咁佢就問我有咩搞呀?我當時就亂講嘅,你咁想做相展,不如將啲相加啲文字整成一本書啦,佢就話好呀,咁文字方面就你搞喎,就係呢次 5分鐘對話,咁跟住就出咗《七宗罪》喇。

諗番自己唔係寫得太好,屋企人當時睇過都話唔明我寫咩!我就好想做到作家,我就開始研究下高登𠵱家有咩故仔,買好多呢啲書返嚟睇,當中有啲書講過下富二代,我身邊又有一啲好誇張嘅有錢人,我又覺得佢哋嘅生活有好多好睇嘅嘢,呢方面係我優勢,而我睇過其他人寫嘅富二代,其實好表面,就係司機接送,福臨門食飯。我想話畀大家知,真正富二代嘅生活係點?而如果我要寫富二代為題材作一個賣點,那一定要有一個衝突在入面,就係有錢人其實好多都搵唔到工做,就好以我書中主角一樣,要証明自己唔係癈,咪去做 7仔囉。

F:真正富二代生活係點?

YouTube畫面

M:有啲揸架法拉利去踢波,其實球場隔籬已經有停車場㗎喇,佢就冇泊到,直接泊在球場門口,踢完就發現抄牌,罰咗$320蚊,佢就話平喎,但朋友就問佢點解唔泊喺停車場?佢話因為唔想行;亦有啲富二代原來 18、 9歲人都從來未見過停車場,因為佢由細到大都係司機車,有保鑣跟身,屋企亦唔准佢坐人哋車,但有次終於由朋友車佢,就落咗去時代廣場嘅停車場,佢落到去就問我朋友,呢度咩嚟㗎?點解咁樣?初時朋友都唔明佢問咩?後尾先知原來佢從未見過一層層落地庫嘅停車場,因為屋企啲車全部都係擺喺花園。

F:做作家又點解唱埋歌?

為咗本新書, Matt專登拍咗 MV〈有一種無奈叫富二代〉,有法拉利,又畀錢去 7仔實地拍,又有大屋同性感 YouTuber做女角,不過阿 Matt話:「除咗 7仔外,其他係朋友幫手唔使錢。」  YouTube畫面

M:因為為咗宣傳本書《賺錢買維他奶》,就攞咗本書入面嘅精髓製作 MV,就叫〈有一種無奈叫富二代〉。其實(拍 MV)最貴係租 7-11嚟拍攝啫,用咗 8000蚊拍咗 4個鐘啦,其他好多都係兄弟班冇收錢,法拉利, MV中嘅靚屋都係我啲朋友借出嚟,係我眼中真正嘅富二代借出嚟。我自己冇跑車冇靚屋先啦, MV入面嘅 YouTuber譚淇淇等,都好幫忙冇收錢。

F:富二代都溝唔到女?

阿 Matt係緬甸晶宮成員,上年搵咗尹光、盧海鵬和魯芬等為<足球小將真人版>拍攝 MV,尹光仲有份 rap。  YouTube畫面

M:我認識嘅富二代,都試過用銀彈戰術都失敗,有一個試過約一個女仔出嚟,跟住一叠銀紙擺喺枱,但佢最後都追唔到,因為佢侮辱緊個女仔,啲人覺得你有錢就好容易溝女其實一個有錢人溝得嘅女仔,呢個女仔本身條件都唔會差啦,咁追佢嘅人都一定係有錢人,你有錢但成個儍仔咁都唔會追到啦,有錢只不過其中一個因素着數啲。

F:富二代有咩煩惱?

M:除咗錢之外,佢哋都有其他煩惱,可能阿爸突然間去咗嘅,佢要接管間公司,但佢完全唔識點運作。佢哋最大煩惱應該係點證明佢自己有能力,接管阿爸啲生意囉。

攝影:鄭明川

鍾意就快D Share啦!