掃呢頁CODE去手機

2015年10月20日 星期二

69號指其他佳麗有整容 「翻版冼偉智」自認似吳尊 整容,冼偉智,吳尊,





其他影片:>>






2007年嘅亞洲小姐冠軍張家瑩,今日就喺深圳做「可能係最後一屆亞姐」嘅評判,佢覺得今次亞姐嘅質素都好好,又話睇好11號嘅李珊珊。另一個評判陳欣健就話睇到好辛苦,張家瑩都話係,因為真係太多,仲用食100個蛋糕嚟做比喻,話食太多會嘔。

56號王小平就成功入咗50強,佢以E級嘅身材令人留下記憶,不過佢就覺得自己有啲肥,所以之後都會努力減肥。同樣入圍嘅69號曹爍彬,佢就算係靚女,問佢自己嘅優勢係咩,佢就話自己冇整過容,問到係唔係覺得其他佳麗有整過,佢就話:「肯定有!大家都是女孩子,所以會知道。」

而55號張春雪,雖然就入唔到圍,但係佢個樣就似王祖藍舅父冼偉智,問到佢覺得似唔似冼偉智,佢就話唔知邊個係冼偉智,但就指有人話佢似吳尊。問到畀人話似男人會唔會唔開心,佢就話:「沒所謂,似明星就好,別人記得我就好。」至於入唔到圍佢都有啲失落。

張家瑩覺得今次亞姐嘅質素都好好。 56號以E級嘅身材令人留下記憶點。
長髮冼偉智?不過佢落選咗。
69號曹爍彬話其他佳麗肯定有整過容。
鍾意就快D Share啦!