掃呢頁CODE去手機

2015年10月20日 星期二

與粉絲遊電車河 周柏豪自爆出巡冇人理 柏豪,周柏豪,



場面好熱鬧呀!

next 1/1 pre

啲途人離遠見到周柏豪架電車,就開始狂影喇。

next 1/1 pre

當周柏豪變成近在咫尺之後,啲途人更加影得熱烈。

next 1/1 pre

周柏豪個樣勁開心。

next 1/1 pre

佢話平時都有坐過電車,不過就冇人要求同佢合照,點解嘅?

next 1/1 pre

勁多粉絲,簡直逼爆個車廂。

next 1/1 pre

柏豪話平時好鍾意搵佢媽咪做模特兒。

next 1/1 pre

佢仲話當佢媽咪影番佢轉頭時,佢就會好勞氣,咁得意?

next 1/1 pre

偷得浮生半日閒,大忙人周柏豪難得放下工作與一班粉絲坐電車「慢」遊香港,由北角出發到終點站西環。男神出現在電車車廂時,引來不少街坊舉機影相,而在約一小時的車程中,柏豪更化身「龍友」拍下港島街景,又與粉絲分享近況。

向來是廿四孝乖仔的柏豪,透露早前曾微服出巡,與周媽媽坐電車「叮」出母子情,他說:「嗰日我擺低咗架車去扮靚,我就同阿媽坐港鐵同埋搭電車。雖然嗰日有人認出我,但大家都好悠閒,冇話要同我合照。」

柏豪又謂最愛旅行時找周媽媽做私人「模媽」,為媽咪留倩影:「見到靚景就會叫佢企定定畀我影,多數影完一輪,叫佢影番我哩,我就會好勞氣。其實以前係佢教我影菲林機先,可能佢唔係好識用數碼機。」

柏豪更指當年剛踏入社會工作時,曾在天后上班,每天都會以電車代步。問到可會與女友搭叮叮拍拖?他說:「冇呀,嗰時冇乜錢出街,多數係匿喺Studio自己寫歌,有時會坐電車攞靈感。」他慨嘆平日工作密麻麻,經常追追趕趕,下班「放監」後反而會享受慢活人生:「平時做嘢乜都要快,經理人就好似『獄長』咁押解我上台做嘢,有時想偷番啲時間畀自己,返到屋企就會坐喺梳化諗吓嘢,將個生活節奏調番慢啲。」

柏豪又透露正為年底在澳門新濠影滙舉行的演唱會操fit備戰,又預告今次音樂性較強,所以會惜肉如金暫時「封肌」。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!