網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月21日 星期三

歐陽巧瑩:歐陽巧瑩由攣變直 試過扮男仔溝女 歐陽巧瑩,



歐陽巧瑩4年前曾對自己嘅性取向感到迷惑!

next 1/1 pre

歐陽巧瑩自爆試過扮男仔去追女仔!

next 1/1 pre

直到2012年遇到心儀對象,先確定自己係鍾意男仔。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩希望可以挑戰同性戀角色。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩拒絕早婚,要過30歲先會結婚。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩對生兒育女冇咩意欲。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩

next 1/1 pre

歐陽巧瑩

next 1/1 pre

歐陽巧瑩同男友林師傑愛得高調。(資料圖片)

next 1/1 pre

近期升呢成為「新一代咪神」的歐陽巧瑩(Tammy)大爆料!她接受《東網》訪問時自爆4年前曾對自己的性取向感迷惑:「係鍾意過女仔,唔知叫TB定易服癖,嗰時真係好鍾意扮男仔,2011至2012年嗰段時間好迷失,成日用第二個身分扮男仔出街、見朋友,甚至會特登開另一個帳號吸引女fans,好似分裂咗咁,以另一個身分去滿足自己,真係有女仔鍾意我,有啲唔識嘅會follow我,睇實我幾時更新,了解我動向之餘仲會留言讚我。我唔化妝、短頭髮嘅話真係溝到女,諗番起都覺得幾好笑!」直至2012年,Tammy終遇上心儀對象,才肯定自己喜歡男人。

恨演同性戀

簽約無綫的她,直指電視局限多:「喺超過700萬人睇到嘅電視上面,唔可以做啲太有爭議性嘅題材,如果將來有機會拍電影個尺度會闊好多,可以做啲踩界嘅內容。真係好想試吓扮演同性戀者,或者係個角色仲未摸索到自己性取向嗰啲。畢竟自己都有過呢個階段,我諗我會好識得去演繹箇中嘅內心掙扎!」

怕早婚有兩個老公

由懷疑自己「攣」,到確定自己「直」,Tammy不但勇敢去愛,更愛得高調!與男友林師傑公開戀情數月,兩人經常形影不離兼感情穩定,但Tammy就堅持遲婚,更直言自己相當迷信:「我依家先22歲,有批過命唔可以早婚,一定要30歲之後先結,如果唔係就會有兩個老公。而生仔就冇乜意欲,個責任好大,同鍾意小朋友係兩回事。亦唔驚人哋話我靠感情事上位,唔理人哋點諗啦,做得呢行點都要面對,介意唔到咁多!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!