網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月21日 星期三

阿伯好惡 禿頭尊尼黑到爆 [FACE - 439 - 外地娛樂]MF,



現年 52歲的尊尼特普,於新戲《極黑勢力》中扮演黑幫龍頭大佬占姆鮑格(小圖),為扮得神似,尊尼每次入廠前都花起碼 3小時化禿頭妝,雖然個樣變咗阿伯,但揸起槍依然好型。

西區

阿伯好惡 禿頭尊尼黑到爆

嘩!呢位阿伯係邊位?相信好多人都同我一樣反應。

不過,睇真啲其實係型足超過二十年的怪雞型男尊尼特普

( Johnny Depp),今次佢又有乜搞作呀?

之唔係新戲《極黑勢力》( Black Mass)嘅新造型。今次 52歲尊尼為演活全球十大通輯犯之一的占姆鮑格,竟捨棄型男造型化身禿頭阿伯扮黑社會大佬,形象及演技大突破,睇怕下年奧斯卡影帝提名肯定冇走雞!

點解尊尼會接拍《極黑勢力》?

一向以怪誕型男見稱的尊尼特普,近年反樸歸真,純以演技示人,今次《極黑勢力》是以真人真事改編,戲中尊尼要扮演一名黑幫頭目,兼且是全球十大通輯犯之一的占姆鮑格,屬真正窮凶極惡大壞蛋。據知當尊尼收到劇本已覺得故事好吸引,加上他飾演的角色好寫實而且好有發揮空間,於是好快答應參與演出。

占姆鮑格真人 網上圖片

導演 Scott Cooper(右)曾執導《聲聲相識》,令 Jeff Bridges獲封奧斯卡影帝,今次拍住尊尼,未知可否點石成金。 網上圖片

尊尼點樣投入演繹禿頭黑幫大佬?

片中尊尼演繹的占姆鮑格是一名又老又禿頭的黑幫大佬,唔少人第一次看劇照都認唔出係尊尼本人。禿頭形象咁突出,原來尊尼事前已試過 5、 6款造型,但最後定案起用跟占姆一樣的禿頭阿伯形象。因要扮禿頭阿伯,所以每次入廠時都要花起碼 3小時化妝,比一般角色花多兩倍時間;而尊尼為演活占姆鮑格凶殘性格,他自爆每日起身後即對住塊鏡提醒自己是一隻魔鬼來麻醉自己,令自己演得更投入。

真人真事改編的《極黑勢力》,背景為 70年代的波士頓,講述尊尼飾演的黑幫大佬占姆鮑格,被 FBI收為線人,一同對抗意大利黑幫,警察與黑社會合作,占姆可趁機剷除敵對幫派,成為波士頓最大黑幫。

戲中除尊尼外,飾演他細佬,多次暗中幫助他逃離險境的班尼狄甘巴貝治(左)亦是好戲之人。

聽講尊尼好擔心 愛女 Lily-Rose太早入行喎?

尊尼與愛女 Lily-Rose感情要好,經常糖黐豆,所以對愛女入行甚為緊張。網上圖片

尊尼與舊女友 Vanessa Paradis所生的 16歲愛女 Lily-Rose Depp,遺傳着父母的演藝細胞,今年除出道做模特兒外,更參演電影《 Yoga Hosers》,雖然愛女大把前途,但身為老豆的尊尼就表現擔心:「講真,我真係好擔心,我完全冇諗過佢咁細個就拍戲、做模特兒,但呢個係佢嘅興趣,我會尊重佢。」 網上圖片

《極黑勢力》

上映日期: 10月 29日

撰文:何家文

鍾意就快D Share啦!