網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月13日 星期二

網民插樣衰 CoCo:有整容我會更女神 整容,女神,





其他影片:>>






二十四歲自由身模特兒袁晴晴(CoCo),去年十二月跟相識數月的二十八歲廚師首次單獨約會,便帶對方到名店Chanel「揀禮物」,埋單廿多萬元。廚師因信用卡簽賬額不足,她便藉詞借用手機,一去無回頭,最近上訴想洗甩盜竊案底。

事件令她被網民圍插,罵她「做雞」。CoCo接受記者訪問時激動否認,但網民依然插她醜樣,所以根本做不成妓女,更問她是否曾整容。壹仔問她回應,她說一笑置之,承認讀書時同現在樣子差很遠,但女大十八變。

CoCo說:「呢個世界冇唔靚嘅女仔,只有懶嘅女仔,如果佢哋覺得我整容我都多謝佢哋,因為咁佢哋覺得我靚咗,但如果我真係整容嘅話,我應該唔止依家呢個樣,係會再女神啲,但我會做番自己。」她又表示,行內有人叫她賣身捧紅她,但她有底線,接受不到,「如果唔係男朋友,就算拖攬鍚抽水我都會介意囉。」

撰文:李啟發

攝影:郭永強、鄒潔珊

攝錄:莫智謙
鍾意就快D Share啦!