掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

今晚唔煮飯 邱淑貞打包走 [壹週刊 - 1342] __,邱淑貞,M1,

同你吟一吟 今晚唔煮飯 邱淑貞打包走 光棍節帶埋 14歲大女沈月去飲古巨基餐喜酒,搞到讚嘆聲不絕嘅邱淑貞,早個禮拜同老公行孖咇,帶埋次女沈日去圓方 ThreeSixty上糧。 ...


同你吟一吟

今晚唔煮飯 邱淑貞打包走

光棍節帶埋 14歲大女沈月去飲古巨基餐喜酒,搞到讚嘆聲不絕嘅邱淑貞,早個禮拜同老公行孖咇,帶埋次女沈日去圓方 ThreeSixty上糧。

喺超市巡咗成個鐘,邱淑貞負責生果、日用品,囡囡就跟沈嘉偉買零食即食麵之類,大女似媽咪,十一歲嘅沈日就幾乎影印老豆,可能因為太似,所以亦特別黐老豆。

是夜沈家唔煮飯,邱淑貞喺熟食部 order外賣, burger、 pizza、 spaghetti執齊。搞掂走得,已經七點,啱啱好,返屋企開餐。

今晚屋企唔煮飯,邱淑貞點完餐,等外賣期間手機當鏡補唇膏。

買完要經商場行去上車,超市職員將兩公婆買嘅嘢放入大行李喼,幫手拖出去上落客區。

跟媽咪去飲古巨基喜酒嘅大女沈月,十四歲高踭鞋晒腳,個個讚好得。

分頭行事,沈嘉偉陪囡囡揀即食麵,靚媽就睇生果。

十一歲嘅沈日似足老豆,亦勁黐老豆。

撰文:八珍

鍾意就快D Share啦!